18sx : The Hunter Filem 3D malaysia pertama ada babak seks??

The Hunter merupakan filam 3D pertama Malaysia dan mungkin juga pertama di Asia Tenggara. Namun semasa menonton trailers filem ini, kami terperanjat melihat satu adegan panas.


Kami masih tidak dapat pastikan siapakah pelakon wanita yang kelihatan tanpa berpakaian itu.Kemungkinan besar adalah pelakon Carmen Soo. Namun kami tidak pasti 100%.
UPDATE: Pelakon Wanita adalah Tavani Hu dan pelakon lelaki adalah Isaac Ong.
Adegan panas seperti ini mungkin akan ditapis oleh Lembaga Penapisan Filem (LPF). Jadi kita di Malaysia tidak dapat melihatnya di panggung wayang kelak. Walaubagaimanapun, tonton teaser trailer ini dulu.

Filem arahan Bjarne Wong ini, pengarah yang pernah mengarahkan filem “Sayang You Can Dance (2008)” menampilkan pelakon seperti Carmen Soo, Sharifah Amani, Lou Qi, Cindy Chen, Soo Wincci, Tavani, Koe Yeet, Smyth Wong dan Isaac Ong. Penggambaran bermula pada Julai lalu berlokasikan kawasan hutan di sekitar Borneo.
Filem ini bukan sahaja untuk pasaran Malaysia dan Tanah Besar China, tetapi juga di Hong Kong, Singapura, Indonesia, India dan Filipina. The Hunter 3D akan ditayangkan pada 2012.



Bagi Khalis la kan, tahniahla kalau Malaysia luluskan penayangan filem ni.. Kata nak pergi peringkat antarabangsa.. Kalau hollywood bogel..kita kena bagi bogel.. kalau hollywood potong kepala.. kita pun potong kepala.. kata nak pergi antarabangsa ye tak? Tengok korea.. berapa ramai pelakon diorang berlakon adegan bogel.. slumber je orang kita minat. Khalis? Yoona SDND je..wahahhaha(jangan google!!)#sarcasm

Sumber

Comments

Cik Tomei said…
yoona??hahaha next!!
jangan sebut nama yoona sdnd tu khalis,nanti marah orang rumah
MFI said…
takut 1 hari nanti..lambang bulan dan bintang kat bendera malaysia tu hanya sekadar lambang jer..takde makna..
Juwe said…
Jangan diikuti perbuatan orang2 kafir.

Popular Posts