Pages

Support Penaja

Monday, October 17, 2011

Sylar ( Heroes ) mengaku dirinya gay

Posted by mykhalis On 12:44 PM 4 comments

Zachary Quinto

Ape ke manusia sekarang ni.. serius?? laki suka laki.. aduhh... camne leh datang songsang camtu sekali. malas nak sebut la.. Kat cc Khalis ni.. adala dekat 10 orang yang dah kena halau sebab kes nak bukak gay site.. itu yang gay.. yang tak gay tak yah cakap la..


Nak membayangkan bila laki sama laki 'bercinta' pun Khalis dah nak muntah..

kalau korang geng budak gemok Obe..korang mesti kata homoseksual adalah naluri.. tapi Khalis tetap berpegang pada hukumNya yang manusia camni memang jijik dan dilaknat..Allah dah tetapkan aturan lelaki dan wanita.. wanita dan lelaki.. bukan wanita dan wanita..lelaki dan lelaki.


Mencontohi beberapa aktor dan aktress lain seperi Ricky martin, Ellen degenerous, Barney Stinson(lupa nama sebenar) dan ramai lagi.. Akhirnya pelakon ini mengakui bahawa dirinya adalah homoseksual..

kalaula masa tengok siri heroes musim pertama Khalis tau dia Gay,, kompom tak seram dengan lakonannya.. harapan Khalis jangan Niel Caffrey mengaku dia gay udahla..

4 comments:

tu la..susah kalo dh perasan hensem sgt neh!
dok test market kt kaum sendiri!
duh~~

xblh nak rase hidup ni kena ikot naluri kite je,,hukum allah campak sane sini..mn blh kan!

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...