Pages

Support Penaja

Sunday, October 16, 2011

Kapal Mewah karam selepas beberapa saat di rasmikan

Posted by mykhalis On 11:10 AM 3 comments

Kira ini lagi legend dari Titanic arr.. Kalau titanic sempat la jugak hero heroin depa tangan, main lukis lukis gambar,, bergurau senda dalam kereta..tapi sebuah kapal mewah dari China yang diberi nama SSjiugang memang menghampakan.. rasanya,, baru sempat I lup U pun tak sempat..


Dilancarkan dihadapan para pemberita dan pembesar dan menelan kos berjuta ringgit.. kapal ini seelok sahaja dihidupkan enjin telah tenggelam ke belakang. Kerana kejadian itu, pemerintah melakukan siasatan segera dan mendapati keadaan sungai yang tidak sesuai untuk mengaktifkan kapal tersebut.


Mujurlah kapal ini boleh diangkat semula dan dengar kabonya bulan depan akan cuba berlayar sekali lagi.. hehehe.. ada ke orang nak naik kali ni??

3 comments:

haha..macam cerita beli kapal selam tapi takleh menyelam..

tulah masing2 cerdik sgt...kenalah try test dulu sblm dilancarkan..pastu salahkan keadaan sungai plak adoyai macam2~

kalu plancaran kali kedua..kompom ygnaik tu pk banyak kali~

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...