Penyiksaan terhadap haiwan: Tanda mental manusia semakin teruk

Disiram air panas.. di iron..apa jenis manusia sampai sanggup wat camni.. kalau tak suka bunuh terus.. jangan seksa ikat tangan mulut bagai.. ini gila puya kerja


Comments

~nsar~ said…
eee kejam nya.. sngat gila la org zmn sekrang...
Awan Biru said…
Nsar, saya pun orang zaman sekarang tapi saya tak gila.

Orang itu sangat ... Rasanya itu bukan orang.
MFI said…
kejamnya..tp ni baru skit..pernah tengok orang bakar kucing hidup2..
Luv Me Cinta said…
sbb org tu mmg gila @ psiko...mmg ada jenis manusia yg suka tgk haiwan menderita...sama jgk mcm certain manusia yg suka tgk org lain menderita haishhh~
mra said…
disebab kan video or gambar sebegini yang makin kerap keluar la, psychos yang kat luar tu pon lagi ramai yang nak mencuba. "he'eh, tengok video ni, pergh, ape agaknye rase natang tu"
ha'ah la, jom kite try!"
whatttttt!!! kejam giler wat camtu

Popular Posts