Pages

Support Penaja

Sunday, October 16, 2011

Penyiksaan terhadap haiwan: Tanda mental manusia semakin teruk

Posted by mykhalis On 11:27 AM 6 comments

Disiram air panas.. di iron..apa jenis manusia sampai sanggup wat camni.. kalau tak suka bunuh terus.. jangan seksa ikat tangan mulut bagai.. ini gila puya kerja


6 comments:

eee kejam nya.. sngat gila la org zmn sekrang...

Nsar, saya pun orang zaman sekarang tapi saya tak gila.

Orang itu sangat ... Rasanya itu bukan orang.

kejamnya..tp ni baru skit..pernah tengok orang bakar kucing hidup2..

sbb org tu mmg gila @ psiko...mmg ada jenis manusia yg suka tgk haiwan menderita...sama jgk mcm certain manusia yg suka tgk org lain menderita haishhh~

disebab kan video or gambar sebegini yang makin kerap keluar la, psychos yang kat luar tu pon lagi ramai yang nak mencuba. "he'eh, tengok video ni, pergh, ape agaknye rase natang tu"
ha'ah la, jom kite try!"

whatttttt!!! kejam giler wat camtu

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...