Pages

Support Penaja

Saturday, October 22, 2011

Menggantikan silat pulut dengan tarian shuffle dimajlis perkahwinan

Posted by mykhalis On 12:20 PM 1 comments

Khalis suka komen di YT yang berbunyi begini


"bagi pendapat aku, lantak korang la nak agungkan budaya barat ke apa. memang tak berdosa dan tak murtad. cuma 1, kalo nk guna budaya dan elemen barat dalam perkahwinan, tak perlu la ada elemen bangsa aku dicampur adukkan. pengantin tu sepatutnya guna sweather bukan baju mcm tu, guna topi, bukan tanjak, jangan selit keris kat pinggang, letak pistol !dan kalo betul nak ikut barat, jangan ada kompang, pasang speaker sepanjang jalan untuk arak pengantin korang tu. sekian . jgn mempersenda bangsa aku"
 betul tu.. kalau nak shuffle takde masalah..tapi biar tema perkahwinan shuffle..kan janggal kalau tema raja melayu sehari..tapi sambutannya shuffle.. kelakar betulla,,

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...