Pages

Support Penaja

Sunday, October 16, 2011

Cacing seberat 3 kg dikeluarkan dari perut

Posted by mykhalis On 1:08 PM 17 comments

Nice..sila tengok gambar selepas makan lunch k? nnt mulala takde selera.. wahahaha..




perghh... sambil mengupdate post nipun rasa loya tekak..

17 comments:

uikkkk cuak aku tgok bro...

eeeewwww...dh mcm mee pn ad gak!! hahahaha...

ceh..sbr je la...dah macam mee goreng basah..

yuks...

woooo..cam ne cacing tu boleh ada dalam perut??

Banyaknya cacing dalam perut dia. Apa dia makan tu? Ini barulah namanya kecacingan.

kalo dulu bising sal jumpa lintah dlm perut sbb mkn kangkung kat restoran...

mase orked kecik2 dulu arwah mak pernah citer ada bdk perempuan kecik kg sebelah kluar darah dari anu dia..igtkan dtg bulan tp rupanyer lintah dah membiak dlm tu sbb suka mandi dlm bendang..

Adehhh...rs nak telan 5botol ubat cacing sat gi!

asal tak letak je video pasal bnda ni? lagi geli nk tengok..mcm spagheti..hehehe

a'ah mcm mee, spaghetti or so wutever...dasyat lor~

ni macam mee... hehehehehe... xsgup den kalu ni kuar dr perut~

errrrrrkkkkk.... terbantut aku nak makan weii

kalau cari kat utube banyak lg vdeo2 mcm ni..tapi lupa pulak knapa cacing tu ada.tp mostly cacing yg sama

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...