Cacing seberat 3 kg dikeluarkan dari perut

Nice..sila tengok gambar selepas makan lunch k? nnt mulala takde selera.. wahahaha..




perghh... sambil mengupdate post nipun rasa loya tekak..

Comments

ArulchelseA said…
uikkkk cuak aku tgok bro...
N.A.M said…
eeeewwww...dh mcm mee pn ad gak!! hahahaha...
Marcella said…
ceh..sbr je la...dah macam mee goreng basah..

yuks...
Aisyah Ahmad said…
woooo..cam ne cacing tu boleh ada dalam perut??
Ibnushukran said…
uisshh... banyok nye..
Awan Biru said…
Banyaknya cacing dalam perut dia. Apa dia makan tu? Ini barulah namanya kecacingan.
Dayana Aj said…
mcm mee jee.. yarks
Orked Desa said…
kalo dulu bising sal jumpa lintah dlm perut sbb mkn kangkung kat restoran...

mase orked kecik2 dulu arwah mak pernah citer ada bdk perempuan kecik kg sebelah kluar darah dari anu dia..igtkan dtg bulan tp rupanyer lintah dah membiak dlm tu sbb suka mandi dlm bendang..
Azura Mendezz said…
Adehhh...rs nak telan 5botol ubat cacing sat gi!
Anonymous said…
mcm spageti jer...hehehehe
erkk...tak sanggup nak tengok
MFI said…
asal tak letak je video pasal bnda ni? lagi geli nk tengok..mcm spagheti..hehehe
Luv Me Cinta said…
a'ah mcm mee, spaghetti or so wutever...dasyat lor~
lisa lis said…
ni macam mee... hehehehehe... xsgup den kalu ni kuar dr perut~
errrrrrkkkkk.... terbantut aku nak makan weii
kisah hati said…
kalau cari kat utube banyak lg vdeo2 mcm ni..tapi lupa pulak knapa cacing tu ada.tp mostly cacing yg sama

Popular Posts