DAP lancar anti Hudud besar besaran

Seperti mana yang tahu.. Hukum Hudud adalah untuk orang beragama islam sahaja. Orang yang bukan beragama islam tidak terlibat sama sekali. Hukum Hudud tidak bermaksud untuk menghukum..tetapi mengingatkan..

Sebab itu hukumannya keras.. supaya kita yang dianugerahkan akal ini menilai baik dan buruk tindak tanduk dan kelakuan.. Kalau diingat kembali..negara kita parah dengan kes zina, rasuah, rompak, semoga orang islam menjaga diri dan amalan setelah hukum Hudud ini dapat dilaksanakan.

Tapi yang peliknya bila DAP menyibuk nak mampus kenapa? apasal dengki sangat orang islam nak laksanakan hukum sendiri? bukannya jejas korangpun..

Takpercaya? tengok keratan berita kat bawah ni.bantahan besar besaran oleh DAP..

ish ish ishh



dah melampau org2 DAP ni. mmg patut dipanggil komunis. mmg anti Islam sesangat. kepada penyokong2 Pakatan Rakyat, cukuplah. jgnlah dikudakan lagi oleh parti cauvinis DAP demi kepentingan politik yang sempit.

Atau masih ada orang islam suruh "mempertimbangkan" dahulu hukum Hudud? 

Sumber

Comments

Reena said…
knp dorang plak yg risau ni??
ArulchelseA said…
cuak aku tgok tajuk..makan dalam ni.. kih kih kih..
Luv Me Cinta said…
MEMANG ADA org islam yg suruh pikirkan dulu pelaksanaan hukum hudud ni...sbb dorg tak tahu apa sbnrnya hukum hudud ni...so main tibai je ikut suka dorg. ni pehal plak parti ni menggelupur?ngokkkkk semua xboleh pakai~terbaek la bro khalis, DAP ye hahaha~
mra said…
DAP ke MCA ni?

Popular Posts