Pages

Support Penaja

Monday, October 17, 2011

Bayi perempuan digeles kereta namun tiada orang yang membantu

Posted by mykhalis On 9:12 PM 4 comments


Khalis dapat permintaan dari kawan di fb untuk tunjukkan sebuah video yang sangat menyayat hati. Kalau rasa anda manusia..Khalis percaya tangan anda menggigil ketika menonton video ini.


Kisahnya, seorang budak perempuan yang berjalan, kemudian sebuah van melanggarnya. sudah digeles tayar pertama, pemandu van tidak berhenti.dan terus menggeles lagi.. Beberapa orang awam yang melihat kejadian itu hanya lalu lalang dan tidak membantu.

Mengejutkan,, budak perempuan itu masih hidup.. namun datang sebuah lori dan menggeles budak perempuan itu sekali lagi, memang binatang sungguh manusia sekarang!!

Menurut beberapa komen di YT mengatakan budak perempuan itu masih hidup..namun nazak sesangatdah
Khalis tanya wife dia kata ejaan sebenar ialah menggilis.. tapi Khalis malas nak ubah..hehe..

4 comments:

emm kejam sgt. org lain yg lalu lalang buat dek je. ciss menyirap je!!

xsanggup nk tgk..
makanya Cik Mendezz x tgk ok??

tak nak malas2...kena btulkan perkataan/ayat mn yg salah bro takut jd ikutan pula hihi

malam tadi tgok ni kat berita...sgt sedih...sampai mengundang airmata. Dunia akhir zaman kan...sudah ramai manusia jadi binatang. Astaghfirullahalazim.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...