Bayi perempuan digeles kereta namun tiada orang yang membantu


Khalis dapat permintaan dari kawan di fb untuk tunjukkan sebuah video yang sangat menyayat hati. Kalau rasa anda manusia..Khalis percaya tangan anda menggigil ketika menonton video ini.


Kisahnya, seorang budak perempuan yang berjalan, kemudian sebuah van melanggarnya. sudah digeles tayar pertama, pemandu van tidak berhenti.dan terus menggeles lagi.. Beberapa orang awam yang melihat kejadian itu hanya lalu lalang dan tidak membantu.

Mengejutkan,, budak perempuan itu masih hidup.. namun datang sebuah lori dan menggeles budak perempuan itu sekali lagi, memang binatang sungguh manusia sekarang!!

Menurut beberapa komen di YT mengatakan budak perempuan itu masih hidup..namun nazak sesangatdah
Khalis tanya wife dia kata ejaan sebenar ialah menggilis.. tapi Khalis malas nak ubah..hehe..

Comments

Sarah Said said…
emm kejam sgt. org lain yg lalu lalang buat dek je. ciss menyirap je!!
Azura Mendezz said…
xsanggup nk tgk..
makanya Cik Mendezz x tgk ok??
Luv Me Cinta said…
tak nak malas2...kena btulkan perkataan/ayat mn yg salah bro takut jd ikutan pula hihi
MyHeart said…
malam tadi tgok ni kat berita...sgt sedih...sampai mengundang airmata. Dunia akhir zaman kan...sudah ramai manusia jadi binatang. Astaghfirullahalazim.

Popular Posts