Pages

Support Penaja

Wednesday, October 12, 2011

Permainan imiginasi anak anak

Posted by mykhalis On 4:46 PM 3 comments

Sayf Muslim beru je masuk 7 bulan.. sekejap sangat masa berlalu. kalau dulu pandai menangis.. sekarang dah pandai jelir lidah.. geleng kepala.. cakar muka.. tarik rambut.. buat bunyi tata..tata..taaattaaa...

Sampai masa ini, Khalis sentiasa anggap diri macam anak mak.. terasa nak baring atas lengan mak lagi.. Tapi mak kata Khalis dah beso.. dah jadi orang tua.. dah ada anak.. perangai kenala dewasa jugak.. tak boleh nak perangai macam zaman budak2 dulu..semua benda nak di suruh.. sekarang kena ada inisiatif sendiri..

26 tahun..perghh..gile pantas masa berlalu.. pejam sekejap mata.. ingat lagi masa abah dukung masa nak bersunat.. Muka abah merah padam nak dukung anak dia dekat 50kg kat bahu.. bapak orang lain stedy je.. itulah masa..

Tapi kenangan dan imiginasi kita masa kanak kanak takkan hilang..contohnya seperti kat bawah ni





rindukan zaman kanak-kanak.. besarnya tanggungjawab bila dah dewasa ni..

3 comments:

ahahaha...gambar first tu, bunyi lain, tapi imaginasi budak kecik lain... hahahaha....

rasa mau kembali ke masa kecik2 dolu..hurm...

boleh jer berperangai mcm kanak2 bila da dewasa ni

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...