Pages

Support Penaja

Monday, October 10, 2011

Cerita lawak 18sx : Bila isteri terlepas malam jumaat..

Posted by mykhalis On 7:28 PM 6 comments



Pada hari isnin.. iaitu setelah seminggu si suami pergi outstation..

isteri: abang,abang tahu tak yang abang adalah orang paling special dalam hidup saya!

suami: betol ke ni yang? cuba cerita kenapa yang cakap macam tuh?

isteri: Sebab abang ada “telur”. (sambil buat muka tak tahan )

suami : haa? apa kaitan telur abang dengan special pulak?

Isteri : apa laa abang ni.kan kalau kita beli burger special,mesti ada telur kan.sama jugaklah dengan abang.

Suami : (dalam hati berfikir, memang nak kena bini aku malam ni!!)




6 comments:

errr...
hahahaha
tuh jek mampu..

muahahaha...fail


http://azrijohan.com

telur tuh apa? lalalal~ :P

hahahahaaa... letak mayonis lady choice skali lagi best kot..

errr... ade ke perempuan ckp mcm tu? mcm malu je...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...