Cerita lawak 18sx : Bila isteri terlepas malam jumaat..



Pada hari isnin.. iaitu setelah seminggu si suami pergi outstation..

isteri: abang,abang tahu tak yang abang adalah orang paling special dalam hidup saya!

suami: betol ke ni yang? cuba cerita kenapa yang cakap macam tuh?

isteri: Sebab abang ada “telur”. (sambil buat muka tak tahan )

suami : haa? apa kaitan telur abang dengan special pulak?

Isteri : apa laa abang ni.kan kalau kita beli burger special,mesti ada telur kan.sama jugaklah dengan abang.

Suami : (dalam hati berfikir, memang nak kena bini aku malam ni!!)




Comments

misz farahniza said…
errr...
hahahaha
tuh jek mampu..
azrijohan said…
muahahaha...fail


http://azrijohan.com
Luv Me Cinta said…
special?telur?arghhhh~
is_isaac said…
telur tuh apa? lalalal~ :P
ApiH said…
hahahahaaa... letak mayonis lady choice skali lagi best kot..
Paradise Gal said…
errr... ade ke perempuan ckp mcm tu? mcm malu je...

Popular Posts