Pages

Support Penaja

Wednesday, October 12, 2011

Makanan terakhir banduan di Texas untuk pesalah hukuman mati

Posted by mykhalis On 1:57 PM 4 comments

Dengan syarat tidak boleh meminta lebih dari USD40, pesalah dibenarkan untuk membuat permintaan. Kerajaan negeri Texas telah mengeluarkan satu dokumen mengenai permintaan terakhir pesalah pesalah ini.

Yang pasti..siapa selera lepas tahu dia akan mati sekejap je lagi.ye tak?

Kalau tanya Khalis apa Khalis nak minta sebagai makanan terakhir? perghh..rasa nak mati je waktu tu..tak taula nak mintak ape

Mungkin segelas air rebina dan sepotong pizza. dapat ikan patin masak stim tau chu sedap jugak.. ermm..tambah dengan sambal belimbing ikan bilis tak lupa kuih sarang semut ..jap jap.. nak puding gula hangus , air tebu, last sekali song tam.. hmm..cukup tak RM40??




mesti masa makan tu air amta menitik tak berhenti-henti kan?

4 comments:

kalo aku laa kat tempat dorg nie.. xlalu nak makan dahhh.. T.T

bukan rm 40 lah dogol, usd 40!

@trevorkan dah tulis USD40 untuk orang texas.. rm40 tu untuk masakan melayu.. bangang.. tapi ada hati nak mengomen

khalis..trevor ni sapa? asyik nk hentam khalis jew?

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...