Gambar bakal isteri Lan A to Z

Disebabkan top 5 post Khalis adalah mengenai artis.. so.. Khalis memang rasakan macam korang ni memang minat citer artis agaknya.. padahal.. cerita artis adalah keluar sekali seminggu.. tapi yang itu jugak di klik.. ishh.. karang Khalis tukar blog ni jadi blog artis karang..

Tapi sebab Lan A to Z ni antara artis yang Khalis minat dari kecik.. so Khalis share la.. Sebab khalis ingat lagi masa kecik dulu,, baca majalah mangga.. Lan akan kahwin dengan pramugari. Perghh..masa tu jeles gile sebab bakal isteri dia masa tu memang lawa gile.. pramugari la katakan..

Tapi orang dah cakap.. melalui statistik mengatakan  lelaki yang paling banyak terkandas dalam rumahtangga ialah lelaki yang kurus dan hensem.. Yang perut mamak, bulat, comel memang setia dan susah untuk bercerai. Itu statistik cakap tau.. so, wahai  isteri.. sila buncitkan suami anda.. Khalis? isteri suruh hilangkan buncit.. tapi khalis kata nnt Khalis hensem camne?ada orang goda.. dia kata tak heran..huuuu








komen?? suami yang tak mampu membimbing keluarganya ialah lelaki yang dayus.. dan dayus ni.. bukannya masuk.. nak bau syurgapun tak dapat.. betulkan kalau Khalis salah.. semoga Ain bakal isteri Lan kesian kat suami dia ni dan menutup auratla harapnya.. ye tak?

Comments

KhaiRin said…
XTAU PON DIA DA BERCERAI N NK KAWEN LG
lisa lis said…
dulu pun suka gila2x kat lan A TO Z ni dr filem gemilang dia.. skrg xmint dah hahahaha.....

p/s: pas ni nak cr laki perut buncit hahahaha~

Popular Posts