Pages

Support Penaja

Sunday, October 9, 2011

Masalah sebenar bila datang mood membaca

Posted by mykhalis On 10:54 AM 3 comments

Ada sesetengah orang boleh baca buku sehari suntuk tanpa buat kerja. Dan masa yang paling best untuk baca buku ialah di saat genting seperti esok nak peperiksaan.. seisi rumah sedang gotong royong bersihkan rumah..masa tu, kalau jumpa surat khabar 2 3 tahun lepas kalau baca pun ralit jee..

Tapi, adakala bila nak baca atas katil memang sekejap je selesanya.. lepas tu mula la rasa lenguh tangan.. kebas kaki sehingga lah kita perasan bahawa..




3 comments:

ahaha..betul..tambah2 baca novel..kan tebal..kusyuk sgt..

betul-betul..baru buat yg pic last tuh semalam, hahaha

hahahahahaha..bc buku smpai xsedar kemana dah kah3x..~

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...