Pages

Support Penaja

Thursday, January 19, 2012

Ratusan anjing yang dijual ke kedai makan

Posted by mykhalis On 10:59 AM 0 comments

Semalam Khalis cakap nak kurangkan atau semampu boleh takde seksi-seksi.. Ini adalah azam ke 3 kalinya.. tapi memang dugaan di dunia cyber ni memang banyak sungguh yang perangai tak senonoh. Lagi satu kisah dari Negara China.. Itupun takleh wat apa.. sebab rakyat kat sana ramai.. feelnya macam-macam.. Kalau bukak dailymail pun berita dari China macam ada tempat khas sebab peristiwa di sana tak banyak berlaku di tempat lain.

Hari ni, mengenai ratusan anjing berjaya diselamatkan oleh organisasi pencinta haiwan. Kalau anjing Khalis faham.. tapi kalau rabbit ke,, chicken ke..memang marah la jugak.. Tapi nak wat camne.. orang kat China ni Khalis tak taula apa yang diorang tak makan? Janin? kera? Zakar harimau? semua diaorang makan..

berikut adalah gambar-gambar anjing yang berjaya diselamatkan




tiba-tiba teringat cklip masa kat UTM dulu pasal nasi goreng kucing.. aduhh..geli gileee

0 comments:

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...