Pages

Support Penaja

Sunday, January 15, 2012

Gambar pening kepala

Posted by mykhalis On 1:47 PM 6 comments

Bila tengok benda ni cam ada yang tak kena..tapi apa ek? Khalis agak lambatla baru nak perasan..korang?

sumber

6 comments:

perempuan tu nak ajak laki tu ehem2..

dua2lelaki.. gay. ape yg pening?

marvelous optical illusion... Mula2 nampak mcm pelik jer... rupanya kepala orang yang memeluk tu ialah yang berambut panjang dan yang dipeluk tu berambut pendek... mantap... take me about a minute to realize it..

Zack.

rasa macam khalis keliru tentang kepala dengan badan.kan?

tang kepala tu cam sikit pelik kihkih~

yg peluk dari belakang tu perempuan. yang tgh baring tu lelaki..

Zura

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...