Pages

Support Penaja

Sunday, January 15, 2012

Bertudung tapi nampak buntut

Posted by mykhalis On 1:54 PM 13 comments

Buka aib ke? ntahla.. mungkin kepada gadis yang pakai baju singkat atu ketat, ini peringatan untuk anda..lelaki memang pantang benda-benda camni..



apa kejadahnya semua ini??

sumber

13 comments:

apa tu??? jawapannya jubo..ka kah kah kah.. org bengong tu..

kah kah kah..da biasa sangat aku tgk pompuan mcm tu .. ada gak aku tgk berkarat jew..haha

ya Allah..istighfar pnjang cik..

mak aih.. burok nya.. ko tak muntah ke khalis? hahhahahahaha

buat malu nye..bru nampak smlm kat taman gurl pakai cam ni..

mujur dia pakai cam tu, bol kita tengok free, kalau ko mintak nk tengok mampus kena tuduh memcabul

jolok kayu bru tau,,,xpun letak lipan..hahaha

letak lipas lah dlm tu..bru geli2 skit awek huduh tuh..

tolong censored cikit. x senonohlah gambar nie. awek nie sengsja tayang "barang peliharaan" dia untuk wat doggy kew?

bikin ngakak ni gan artikel nya hahhaha

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...