Bertudung tapi nampak buntut

Buka aib ke? ntahla.. mungkin kepada gadis yang pakai baju singkat atu ketat, ini peringatan untuk anda..lelaki memang pantang benda-benda camni..



apa kejadahnya semua ini??

sumber

Comments

ArulchelseA said…
apa tu??? jawapannya jubo..ka kah kah kah.. org bengong tu..
Derok said…
kah kah kah..da biasa sangat aku tgk pompuan mcm tu .. ada gak aku tgk berkarat jew..haha
Nazri Hanafiah said…
mende ape tu? hoohoho
ya Allah..istighfar pnjang cik..
dea said…
mak aih.. burok nya.. ko tak muntah ke khalis? hahhahahahaha
is_isaac said…
buat malu nye..bru nampak smlm kat taman gurl pakai cam ni..
Anonymous said…
mujur dia pakai cam tu, bol kita tengok free, kalau ko mintak nk tengok mampus kena tuduh memcabul
Anonymous said…
jolok kayu bru tau,,,xpun letak lipan..hahaha
Anonymous said…
letak lipas lah dlm tu..bru geli2 skit awek huduh tuh..
Anonymous said…
tolong censored cikit. x senonohlah gambar nie. awek nie sengsja tayang "barang peliharaan" dia untuk wat doggy kew?
Ngumpul Gan said…
bikin ngakak ni gan artikel nya hahhaha

Popular Posts