Pages

Support Penaja

Friday, January 20, 2012

Gambar Update pernikahan Ally Iskandar dan Farah Lee

Posted by mykhalis On 10:58 AM 2 comments

Dihari yang baik.. suasana yang baik hari ni., Lebih kurang sejam yang lalu, Ally dah selamat bergelar seorang suami. Bertempat di masjid yang indah di negeri kopok lekor.. Masjid Kristal.. dengan dua kali lafaz kini Ally sudah memiliki Farah Lee dengan sah.

KHalis bukan nak spoil hari yang baik ni.. tapi teringat pada pasangan Yusri dan Lisa yang tidak membuat majlis di majlis untuk menghormati rumah ibadah.. Rumah Allah.. tolongla.. kalau boleh..lepaskanlah budaya kahwin di masjid kalau tak mampu nak nasihatkan ahli keluarga menghormati tempat orang beribadat.. tempat di mana antara dan lelaki dan perempuan mampu melindungi pandangan mata dari aurat..

Bila Khalis tengok gambar ni., rambat tersembul keluar.. berjambul,, melelehh keluar dari selendang.. pakaian yang ketat menampakkan susuk badan.. kalau kat kelab malam tempat setan bertenggek ok la..tak kesian ke kat bilal.. tok siak.. tok imam yang tertengok aurat korang tu.. dasar lelaki beb,, mesti kalau bukan tok imam, tok siak tertoleh  3 4 kali.. orang tu baru nak insap.. itu contoh jerla..




Tapi jujur nak cakap ni.. Kalau di bumi Allah nak sombong hak ko.. tapi dah masuk rumah Allah.. rumah Khas untuk tetamuNya pun ko nak wat taik gak..tak payahla datang masjid.. tunggu jela kat luar pintu pagar ye tak?

Jom la tengok gambar yang Khalis cedok dari blog hiburan ni.. malas nak bagi kredit.. nak curi je.. lagipun takkan tak hafal lagi nama blog hiburan ye tak?

Pasangan Ally dan Farah.. memang sepadan cute gitu..

2 comments:

tahniah buat depa

p/s nnt check emel..maaf br dpt respon

nape mcm songkok Ally senget....hehehee....ape pun suka sgt tgk dorg ni...sweet sgt..Tahniah!! Semoga Kekal hingga akhir hayat...

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...