Pages

Support Penaja

Tuesday, November 1, 2011

Kim Kardashian sah bercerai.. USD 250ribu sehari untuk tempoh 72 hari perkahwinan

Posted by mykhalis On 3:31 PM 2 comments

Whahaha.. baru je 2/3 minggu lepas wife Khalis layan marathon perkahwinan Kim kardashian.. Tup tup hari ni dah cerai dah.. memang gila babeng arr..ratu drama sungguh dia ni.

Tapi semuanya dikatakan kerana suami Kim yang merupakan bekas pemain bola keranjang yang sudah tidak laku lagi.. so,, takde pendapatan la sudahnya.. nasib badannnn..

Apapun.. kos perkahwinan yang gila mewah dibahagikan dengan 72 hari perkahwinan kira kira habisla RM250ribu.. perghhh

surat cerai


kenangan melamar romantik la kiranya.
Hmm..still takleh lawan rekod perkahwinan Roslin Hasyim

2 comments:

makna nyer btol la rumours sblm ni...
ala pe nk heran. org2 hollywood ni kawen sbb nk cerai...ada fhm khalis? heheheh

err,muak dh dgr cite diorang ni,.cerai berai,.kalo kite kt sni pon, dh seram sjuk je dgr,.diorang sane tu xde feel pape pun,.huhu,.rileks je,.


err,khalis,jom join contest CN,.hehe,

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...