Yoona artis wanita paling pintar di Korea

gegett karang!!
ehemm.. ehemm.. bukan khalis cakap tau..tapi inilah tinjauan dan kaji selidik yang dilakukan  oleh sebuah klinik di Gangnam Sochowon, Seoul itu dilakukan bagi mengetahui artis mana yang paling bijak oleh orang ramai. Dan sila jangan ugut nak repot orang rumah Khalis..wahahha.. diapun dah anti ngan Yoona ni.. wahaha..

Kembali pada topik...Seramai 273 responden terdiri daripada pelbagai peringkat usia dan bidang diminta memilih seorang anggota kumpulan penyanyi wanita yang dirasakan mempunyai kebijaksanaan paling tinggi, dan 148 (54.2%) undian memihak kepada Yoona. Tempat kedua adalah milik Goo Hara daripada kumpulan KARA dengan 23.4 peratus undi dan diikuti Kahi daripada kumpulan After School dengan 18.3 peratus undi.

Tinjauan turut mendapati kebanyakan responden berpendapat, anggota kumpulan yang aktif menyanyi, berlakon dan muncul dalam banyak rancangan realiti perlu mempunyai bakat dan bijak.

Girls' Generation yang baru tampil dengan album baru, The Boys sedang mendominasi carta lagu di Korea Selatan.

Comments

CikTeddyCorner said…
pkcik khalis skrg sibuk dgn aris korea plak?hihi
MFI said…
enough khalis..bukan best pon cite korea tu..hehehe
Si Penakluk said…
crite x best...yoona best..x gitu kan khalis
lisa lis said…
hohohohohohoho..nk report gak kat isteri khalis..kah3x..
Paradise Gal said…
tak munasabah langsung. kebijakan mane boleh dinilai melalui vote. kalo nak tau sangat amik clinically proven IQ test lah. huhu
mra said…
mcmane ni, tak sampai 300 orang, usia n kerja mungkin beza, tapi tempat? kengkadang faktor tempat jugak.... patut nya 3000 responded baru ok kot

Popular Posts