Jenis2 berak yang dilarang keras

Assalammualaikum

Ini intro:
Ketika gua buat entry ni gua sedang berbaring sambil berfikir intro apa yg patut gua buat kali ini. Sedar tak sedar, gua dah siap intro untuk entry kali ini. keh3. Ok2. tak lawak.

Baiklah, sekarang mula part yang lebih serius:
Ini hari gua nak cerita fasal berak. haha. Tak payah nak rasa geli sangat. semua orang dalam dunia ni berak, Bik Mama pun berak jugak. Ok sekarang dah boleh mula rasa geli sikit. ha ha ha.

Gua teringat masa gua study kat manjung dulu. Toilet terletak dalam kelas. Jadi proses pem-berak-kan
agak terganggu. Kenapa? Sebab akan berlaku jenis2 berak yg dilarang dalam dunia. ah fak3. bengang pulak gua asyik tulis berak. berak. berak. demmm

Ni ha jenis2 berak yang dilarang kalau ada toilet dalam kelas:

1. Dilarang menghasilkan bunyi 'plup2'
Plup, plup,plup. Bunyi ini terhasil apabila sebongkah tahi menjunam ke air dalam mangkuk tandas. Terganggu proses study tahu?



2.Dilarang memberak sambil mengeluarkan bau
Bau semerbak akan menguasai ruang kelas dan semua akan pening akibat kekurangan oksigen. Lu keluar je dari toilet, lu dah boleh nampak kawan2 lu semua terbaring dan dah mati pun sebenarnya. Ok over imagine. ha ha hak



3. Dilarang membunyikan bunyi "pret3"
Ini bunyi terhasil gara2 menyelam sambil minum air. Sambil2 berak, lu kentut. Memang al sibai lah bunyi nya.



4. Dilarang mengerang. Sangat, sangat-sangat dilarang.
Ya, walaupun lu berak jenis saiz batu bata, tapi tak perlulah mengerang okay. ahhhhh~



Shawn Razaleigh
please berhati2 ketika berak.awrr

sumber

Comments

hanjiechan said…
bwahahahaha..x senunuh..
Cik Tomei said…
bengong tol hahaha~
lisa lis said…
hahahaha..part last mmg kelakar....

Popular Posts