Gambar Pra-perkahwinan Lan A to Z

Pra pun pra la.. asalkan menjadi ye tak? kenapa la Khalis tak buat gambar pra ni?? aduhh.. kesian bakal suami zaman sekarang.. tambah kos baru.. namanya.. Album Pra perkahwinan la pulak.. kukukukuuu










semoga isteri Lan kesian kat Lan.. jadi suami dayus..kalau sayang suami..apakata tutup je aurat..tak yah suami suruh.. kalau nak suami masuk neraka..takpe..

Comments

Yatie Awang said…
itulahkan sekarang, sebelum kawin dah ada album....nanti kawin album lagi, duit lagi...adoiii...botak kepala
err,lan ni xkawen lagi ek,.aduh,ingatkan dah bezaman dh kawennye,.huhu
Tasha said…
zmn skrg punye trend.blh nk amik gmbr,tp xpyh la over kan..hehehe
KhaiRin said…
@ciknurul: kawen kali ke2 ni...
Luv Me Cinta said…
dh dia suka isteri dia berpenampilan begitu kite nak kata apa ye tak??
mra said…
ada kes dimana suaminya yang meminta isterinya berpakaian sebegitu. nasib la.
gadis HIJAB said…
ramai orang buat pre-wedding shoot ni. perlu ke? kang tak jadi kang malu je..huu

Popular Posts