Khairul Fahmi dan Dahlia Teck yang seksi meksi + minuman keras


Khalispun tak kenal mana dahlia.. tapi yang menarik ialah hidangan atas meja.. Kalau Khalis la.. camne pun majlis,, tapi kalau atas meja makan or minum ada minuman keras memang hilang selera dan geli.. tapi orang sekarang ni memang slumber derk je rupanya ek..


nampak tak tulisan black label tu.. kalau nak tau ianya sama cam kat bawah ni la.. memang black sungguh arr
dan kalau ditanya.. mereka akan jawab.." kami tak minum dan menghormati penganjur,takkan nak marah mereka hidangkan minuman keras pada rakan rakan bukan islam.. saya wanita islam solehah"
Artis dan pemain bola? akan kembali mengjiasi ruangan gosip negara kita..

Comments

NuruL SyuhadaH said…
kalo x clap dahlia yg pkai baju kaler itam yg kat gamba 1st tu
MFI said…
asal muka fahmi merah padam?
KhaiRin said…
camni rupa nyer taste KFCM
Cik Ayu said…
KFCM nak gf yang gaya camni ghupenye.. very the western
ish ish.. mengeleng je laa tgk pic nie.. huhu
Paradise Gal said…
orang kampung masuk bandar macam ni lah. huhu. culture shock sebab da fames. awek serius tak lawa. busuk je. asal muke khairul fahmi tu merah...? meragukan.

Popular Posts