Siapakah gadis berambut gerbang ini?

Ayahnya merupakan lagenda. Rasanya ke mana sahaja ayahnya pergi mesti orang kenal. Gambar ini ditangkap ketika tanyangan perdana lakonan ayahnya.

Sekarang filem ayahnya no 1 kutipan di Malaysia.. Dah dapat teka belom? ape la korang ni..

Che perati betol2.. mesti cam punya

 camne? dapat teka tak? apa la korang ni.. sebenarnya Khalispun tak kenal kalau tak tengok gambar dia bersama mak dan ayahnya. Rowan Atkinson.. Inilah dia Lily dan kalau Khalis mintak teka umur dia mesti korang salah punya.. Dia kalau kat Malaysia baru sahaja lepas habis PMR.. tapi kalau tengok pada gambar dah macam 20-an.. betol tak?

Lily, Rowan dan Sunetra Atkinson


Hot spy mesti dengan awek cun. ye tak?
Khalis masih tak berkesempatan tengok lagi,.tapi bila tanya kengkawan..semua cakap kelako gile.. nampaknya tunggu downloadla baru leh tengok..heh



Comments

chii said…
cun seh anak dia
mas saari said…
cantik anak dia!

memang kelakar cerita JE tu, tengoklah! rugi tau tak tengok..
ShahzCudin said…
1st time tgk gmbsr anak die..
KhaiRin said…
kena tgk khalis...best giler! senak perut
greenmawaddah said…
pesai rambut anak mr.bean mcm x sikat jer... style baru kot..huhu
is_isaac said…
suke mr bean!! hihih~ best2
MFI said…
download je la khalis ek..
DayanaBesey said…
kalau rowan atkinson ni buat muka biasa,hensem sebenarnya..
=)

Popular Posts