Pages

Support Penaja

Monday, October 3, 2011

Siapakah gadis berambut gerbang ini?

Posted by mykhalis On 12:40 PM 8 comments

Ayahnya merupakan lagenda. Rasanya ke mana sahaja ayahnya pergi mesti orang kenal. Gambar ini ditangkap ketika tanyangan perdana lakonan ayahnya.

Sekarang filem ayahnya no 1 kutipan di Malaysia.. Dah dapat teka belom? ape la korang ni..

Che perati betol2.. mesti cam punya

 camne? dapat teka tak? apa la korang ni.. sebenarnya Khalispun tak kenal kalau tak tengok gambar dia bersama mak dan ayahnya. Rowan Atkinson.. Inilah dia Lily dan kalau Khalis mintak teka umur dia mesti korang salah punya.. Dia kalau kat Malaysia baru sahaja lepas habis PMR.. tapi kalau tengok pada gambar dah macam 20-an.. betol tak?

Lily, Rowan dan Sunetra Atkinson


Hot spy mesti dengan awek cun. ye tak?
Khalis masih tak berkesempatan tengok lagi,.tapi bila tanya kengkawan..semua cakap kelako gile.. nampaknya tunggu downloadla baru leh tengok..heh



8 comments:

cantik anak dia!

memang kelakar cerita JE tu, tengoklah! rugi tau tak tengok..

1st time tgk gmbsr anak die..

kena tgk khalis...best giler! senak perut

pesai rambut anak mr.bean mcm x sikat jer... style baru kot..huhu

suke mr bean!! hihih~ best2

download je la khalis ek..

kalau rowan atkinson ni buat muka biasa,hensem sebenarnya..
=)

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...