Pages

Support Penaja

Thursday, October 6, 2011

Kisah mencari seorang isteri

Posted by mykhalis On 6:34 PM 1 comments

Khalis walaupun dah selamat berkahwin dan ada zuriat..Adakala bukak jugak video2 cerita orang bercinta. bUkan apa.. nak cari balik perasaan semasa mula2 meluahkan rasa rindu dan cinta. Sebab macam Khalis cakap..bila dah kahwin ni.. memang kita akan rasa slumber dan poyo je dengan pasangan.. kentut pun main lawan lawan..

Dan dalam Khalis jalan-jalan tadi..Khalis jumpa sebuah video animasi.. ringkas je kartunnya.. Tanpa sedar..10 minit video berlalu begitu cepat sekali.

Yang Khalis dapat rasa dari video ini ialah.. kita yakin dan berdoa padaNya.. jodoh tidak ke mana.

Layanla malam malam jumaat ni..heh

Alhamdulillah



1 comments:

abg khlis mmg suke tema malam jumaat kan??...untung la da kawin.. :p

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...