18sx : Kegunaan sebenar patung gergasi Marilyn Monroe


Khalis rasa pernah share mengenai patung gergasi ni.. Tapi bila khalis carian semula tak jumpa la pulak.. so kalau nak tengok kena la google sendiri k?

Tapi kalau malas nak google boleh tengok kat sini

tapi patung yang terletak di Chicago ni menimbulkan persoalan kerana apa  kejadahnya patung ini diletakkan di sini. Namun fungsi patung ini selain dari tempat manusia manusia gatal bergambar bawah kelangkangnya ada fungsi lain. apa dia??
f
f
f
f
f
f

f
f
f
f
f
f
f
f

f
f
f
f
f
f
f

f
f
f
f

f
f
f
f

hehe..melindungi diri dari hujan.. Y NOT? ye tak?



Comments

ShahzCudin said…
haha,,bermanfaat jugak la ptung tu..
KhaiRin said…
projek plg membazir...


(gatai noh khalis!)
liya alia said…
berguna jugak. asal kena buat patung dlm posisi macam tu. malu !
ArulchelseA said…
buat payung...hehehe
MFI said…
ok..skarang soalan untuk khalis.kenapa 'f' ??
nURidayu said…
eh,,,hahaha,,,,unik nyer,,
lisa lis said…
hehehehehe..da gak la gunanya kan.. hahahaha~

Popular Posts