Pages

Support Penaja

Sunday, October 2, 2011

18sx : Kegunaan sebenar patung gergasi Marilyn Monroe

Posted by mykhalis On 10:58 AM 10 comments


Khalis rasa pernah share mengenai patung gergasi ni.. Tapi bila khalis carian semula tak jumpa la pulak.. so kalau nak tengok kena la google sendiri k?

Tapi kalau malas nak google boleh tengok kat sini

tapi patung yang terletak di Chicago ni menimbulkan persoalan kerana apa  kejadahnya patung ini diletakkan di sini. Namun fungsi patung ini selain dari tempat manusia manusia gatal bergambar bawah kelangkangnya ada fungsi lain. apa dia??
f
f
f
f
f
f

f
f
f
f
f
f
f
f

f
f
f
f
f
f
f

f
f
f
f

f
f
f
f

hehe..melindungi diri dari hujan.. Y NOT? ye tak?



10 comments:

haha,,bermanfaat jugak la ptung tu..

projek plg membazir...


(gatai noh khalis!)

berguna jugak. asal kena buat patung dlm posisi macam tu. malu !

ok..skarang soalan untuk khalis.kenapa 'f' ??

eh,,,hahaha,,,,unik nyer,,

hehehehehe..da gak la gunanya kan.. hahahaha~

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...