Pages

Support Penaja

Wednesday, October 5, 2011

Peranan artis di Malaysia

Posted by mykhalis On 4:56 PM 10 comments

Apa yang artis kita tak boleh jadi?

Ada yang freehair berlakon ustazah
Ada yang bukan mahram berpelukan menjiwai watak ayah dan anak perempuan
Ada yang boleh mengaji di bulan ramadhan dan berkonsert sambutan raya


Sebab ramai nak jadi artis.. nak jadi baik boleh nak jadi jahat boleh

Lepas kantoi hisap dadah boleh bagi peluang buat konsert
Lepas kantoi vid lucah bagi peluang berlakon semula
Lepas kantoi itu ini tetap dihormati

Tapi kalau boleh.. bila soal hukum hakam..tanyala yang ariff..
yang mahir.. bukan apa.. kesian yang ditanya..

Tak komen di kata bodoh pulak nanti..

Tapi bila dah komen terserlah kebodohannya..

Ustaz Azhar Idrus cakap.. Hudud hukum Allah.. bukan manusia buat..Wajib dilaksanakan oleh pemimpin.
Ustazah masyitah cakap.. Hudud tak boleh.. nanti semua hilang tangan..

Sebenarnya pada bulan 6 tahun ini Khalis dah post pasal Hudud..tak percaya boleh tengok semula di post ini

Tapi bila tanya artis inila jawapannya

Kalau nak tanya..tanyala cam Wardina ke.. okla jugak.. nampak berilmu.. ini Enot??!!



10 comments:

hebat sgt ke pendapat dorang tu? haishhhh.... makin gerun pulak dengan keberanian mereka....

dari situ bleh nmpk kejengkelan mereka

komen Enot paling buat org geram lah, pejadahnya?

masing2 takut dengan bayang2 sendiri...klau kite xbuat perkara mungkar semue tu xde masalah dan kite xperlu takut.. :)

deme sendiri tak paham hdud..nak ckp pasal pelaksanaan hudud plak..

yg enot tu buat aku nk bergolek2 gelakkan dia. ada ke hudud tu sula makcik oiiiiiiii...........

tak nampak la... halus sgt huhu...

apa punya sengal la tanya artis. mangang

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...