Pages

Support Penaja

Friday, September 16, 2011

Sweet Couple.. so sweeeeeet Beauty and the beast

Posted by mykhalis On 3:09 PM 29 comments

Pasangan yang anda tengok ini sekarang adalah antara pasangan yang mendapat perhatian yang cukup meluas di dalam forum forum.

Ada pelbagai pendapat dan hujah dikemukakan untuk mencari alasan.. mengapa seorang awek cun boleh jatuh cinta dengan mamat ni.. Walaupun hujah yang paling hebat ialah lelaki ini kaya.. Namun tidak ada sebarang fakta membuktikan bahawa lelaki ini jutawan atau kaya raya..

Maaf..gambar seksi dan seksa kerana nak membuktikan bahawa mereka memang bahagia berdua..



























Lelaki    : Ingatah.. yang penting hati.. suci, jujur, bersih dan amanah
Wanita   : Korang adalah insan paling misteri..



29 comments:

hehehehe..

hanya itu mampu dikatakan

khalis patut letak sign 18sx ni..bahaya kalau budak2 tengok..ish3..tp laki tu takde la hodoh mana..cuma pompuan tu yg lawa sgt..

pompuan: lebih suka pakwe muka buruk sebab x payah risau kena rampas dengan pmpuan lain

lelaki: kalau awek cantik x payah la sibuk2 fikir carik lain.dan jugak tanda ke 'power'dia tu boleh dapat awek cun.x kisah la muka pecah rumah janji mulut manis

khalis3x..>< tu jer yg mmpu sy katakan....

lawa ke? ooo.. laki melayu mang suke amoi. hahah.. tp muke dia biase je lah.. takde la tahap muke katriana khaif. err.. seksi je lebih. tapi menggeli kan gambar yg dia pki bikini mengadap belakang tayang bon bon dia.. huhu.. err.. tak cantik.

rosak rosak...xpyhla entri camni dah ye bro ^_*

kene sensor ni khalis. gmbr mggoda sangat. hahaha :D

pergh badan awek tu, hot habis!!! hehe emmm pompuan tu cantik sgt. stok model tu. haha

wahhh cantinya body mody segala bagai..

amoi tu takde la cun sgt...n balak tu xde la hodoh sgt...hehe

amoi tu besa ja ak tgk..kdg2 ja nmpk lawa..ketiak itam b'daki...geli ak..muka ja segak..laki tu xdak la burok mna sgt..sesuai la depa dua tu..

cinta tidak mengenal anda segak atau hodoh!! suka btoi ngok amoi tu pkai cermin mata

buy zolpidem zolpidem blood levels - zolpidem 10mg price

buy generic ambien online ambien side effects heartburn - ambien cr 12.5 cost

buy diazepam diazepam 10 mg tablet ivx - diazepam dosage recreational

lorazepam drug what does lorazepam 1mg do - ativan dosage supplied

zolpidem side effects zolpidem tartrate by mylan - ambien zolpidem 10 mg

diazepam without a prescription what are diazepam withdrawal symptoms - diazepam 5mg buy line

buy alprazolam online no prescription xanax drug abuse effects - xanax side effects uses

ativan for sale ativan withdrawal nightmares - ativan dosage recommendations

order xanax no prescription xanax 2mg yellow bar - xanax bars prescription

online diazepam online diazepam pharmacy - purchase diazepam online usa

xanax white round pill generic xanax - xanax withdrawal gas

buy ambien online drug interactions zyrtec ambien - ambien side effects short term memory loss

buy valium online generic valium no prescription - effects of valium on blood pressure

buy ambien online ambien sleep stages - ordering ambien online no prescription

valium medication valium used street drug - valium effects time

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...