Orangutan yang merokok akan dihalau dari zoo johor

Ingatlah sahabat sahabat semua..

Pertama: Zoo bukan tempat beromen
Kedua  : Binatang dalam zoo takkan bercakap dengan anda walaupun anda mahir buat bunyi bahasa mereka
Ketiga   : Tolong jangan bagi makanan atau apa sahaja pada haiwan dalam zoo

Kerana apa? Seekor Orangutan di sebuah zoo di Johor akan dilepaskan dari jagaan pihak zoo apabila kantoi merokok. Persoalannya di manakah orang utan bernama Shirley.. yee.. betina ye tuan puan telah mengutip rokok yang campakkan oleh perokok.. mana dapat api?aRGHH... korang takkan tak pernah tengok perokok... kalau dah level gian merokok api dapur kat kedai makanpun dia tak malu nak mintak.. kisah benar ni.. Tapi kalau sesat jalan, punyala kemain malu nak tanya jalan.. takut maruah tercalar..wahaha..DASAR PEROKOK!!



nak baca lebih detail kat Dailymail k?



Comments

dwaty said…
ermmm... biasala perokok... merokok dimana sahaja... puntung rokok pun dibuang dimana jua....
Luv Me Cinta said…
pasni ramaila org utan yg gian merokok huhuhuduh =))

Popular Posts