Pages

Support Penaja

Monday, September 12, 2011

Koleksi dua entry ngumpat(gossip) artis(yang tak berapa laku) Fatin Nur Afifah pelakon tentang bulan yang bercinta dengan pengkid dan pelakon Awan Dania yang gambar beromen/ cium mulut

Posted by mykhalis On 9:51 PM 29 comments

Pertama.. pasal pelakon sampingan Awan Dania..Kompom Khalis tak kenal sebab tak layan citer ni.. yang ada gambar cium mulut..

Kalau ikut pada nama.. memang dia ni kalau tak keluar gambar haram camni.. kompom majalah mangga akan ambik bergambar di kolam mandi dengan tajuk "berenang untuk kesihatan"








Dan yang kedua ialah pelakon kanak kanak dalam filem tentang Bulan. Kalau nak tau yang mana..alaa.. yang tomboi2 yang suka kat Mawi tue.. haa.. dulu masa kecik tak comel.. dah baligh ni nampak comelnya dah.. tapi sayangnya bercinta dengan pengkid.. hurmm.. line clear habaq hang.. nak chek in hotelpun tak takut.. kalau Jakim ke.. Jais ke datang serbu nak tuduh bawah tuduhan apa ye tak?








29 comments:

kadang2 pelik gak..camne la si pengkid ni leh dpt awek lawa2..pastu yg lg pelik..nape la si awek yg lawa2 ni dok terpikat ngan pengkid..nak kata muka huduh..idak gak..haishh

untung la pengkid..
dapat "barang baik"
laki pure melopos

ni apehal tbe2 ade cerita pasal artis plak ni??

dh mcm laman gosip hehe anyway, terbaekkkk!~

terkejut akak, terutama gambar yg atas2 tu,

kalau muka cantik tapi perangai entah ape2, xde la cantik nye tu...

kenapa hensem pengkid tu cam lelaki??hahahhaha

pehhhhhhh..gila tul gmbar kat atas..haishhh~ ni yg dok tambah dosa nih huhuhuhuhu~....><

generic ambien buy order ambien cr canada - 10mg ambien does nothing

ambien zolpidem zolpidem 5mg 10mg - zolpidem tartrate 6468

buy ativan generic of ativan - ativan side effects and uses

generic valium valium used side effects - valium pill colour

zolpidem without prescription zolpidem tartrate street price - buy generic zolpidem

buy diazepam online buy valium online legally - diazepam 10 mg posologia

discount xanax extract xanax quotes - buy xanax new zealand

buy lorazepam ativan discount coupons - how to order ativan

buy diazepam what is diazepam for dogs - diazepam 2mg sale usa

valium diazepam diazepam dosage body weight - diazepam 10 mg

ativan anxiety ativan addiction treatment centers - ativan side effects weight

cheap diazepam online buy diazepam online usa only - diazepam 10mg engorda

buy xanax 1mg generic to xanax - xanax online overnight delivery

buy ativan how long ativan withdrawal last - ativan vs xanax chart

buy xanax online without prescription drug interactions xanax and nyquil - xanax withdrawal edema

soma sale carisoprodol 350 mg erowid - can you legally buy soma online

buy soma where to buy somanabolic muscle maximizer - soma medication picture

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...