Koleksi dua entry ngumpat(gossip) artis(yang tak berapa laku) Fatin Nur Afifah pelakon tentang bulan yang bercinta dengan pengkid dan pelakon Awan Dania yang gambar beromen/ cium mulut

Pertama.. pasal pelakon sampingan Awan Dania..Kompom Khalis tak kenal sebab tak layan citer ni.. yang ada gambar cium mulut..

Kalau ikut pada nama.. memang dia ni kalau tak keluar gambar haram camni.. kompom majalah mangga akan ambik bergambar di kolam mandi dengan tajuk "berenang untuk kesihatan"








Dan yang kedua ialah pelakon kanak kanak dalam filem tentang Bulan. Kalau nak tau yang mana..alaa.. yang tomboi2 yang suka kat Mawi tue.. haa.. dulu masa kecik tak comel.. dah baligh ni nampak comelnya dah.. tapi sayangnya bercinta dengan pengkid.. hurmm.. line clear habaq hang.. nak chek in hotelpun tak takut.. kalau Jakim ke.. Jais ke datang serbu nak tuduh bawah tuduhan apa ye tak?








Comments

chii said…
kadang2 pelik gak..camne la si pengkid ni leh dpt awek lawa2..pastu yg lg pelik..nape la si awek yg lawa2 ni dok terpikat ngan pengkid..nak kata muka huduh..idak gak..haishh
untung la pengkid..
dapat "barang baik"
laki pure melopos
MFI said…
ni apehal tbe2 ade cerita pasal artis plak ni??
Anonymous said…
akhir zaman
ArulchelseA said…
cuak aku bro.. kih kih kih..
Luv Me Cinta said…
dh mcm laman gosip hehe anyway, terbaekkkk!~
Yatie Awang said…
terkejut akak, terutama gambar yg atas2 tu,
ApiH said…
kalau muka cantik tapi perangai entah ape2, xde la cantik nye tu...
kenapa hensem pengkid tu cam lelaki??hahahhaha
lisa lis said…
pehhhhhhh..gila tul gmbar kat atas..haishhh~ ni yg dok tambah dosa nih huhuhuhuhu~....><
Anonymous said…
generic ambien buy order ambien cr canada - 10mg ambien does nothing
Anonymous said…
ambien zolpidem zolpidem 5mg 10mg - zolpidem tartrate 6468
Anonymous said…
buy ativan generic of ativan - ativan side effects and uses
Anonymous said…
generic valium valium used side effects - valium pill colour
Anonymous said…
zolpidem without prescription zolpidem tartrate street price - buy generic zolpidem
Anonymous said…
buy diazepam online buy valium online legally - diazepam 10 mg posologia
Anonymous said…
discount xanax extract xanax quotes - buy xanax new zealand
Anonymous said…
buy lorazepam ativan discount coupons - how to order ativan
Anonymous said…
buy diazepam what is diazepam for dogs - diazepam 2mg sale usa
Anonymous said…
valium diazepam diazepam dosage body weight - diazepam 10 mg
Anonymous said…
ativan anxiety ativan addiction treatment centers - ativan side effects weight
Anonymous said…
cheap diazepam online buy diazepam online usa only - diazepam 10mg engorda
Anonymous said…
buy xanax 1mg generic to xanax - xanax online overnight delivery
Anonymous said…
buy ativan how long ativan withdrawal last - ativan vs xanax chart
Anonymous said…
buy xanax online without prescription drug interactions xanax and nyquil - xanax withdrawal edema
Anonymous said…
soma sale carisoprodol 350 mg erowid - can you legally buy soma online
Anonymous said…
buy soma where to buy somanabolic muscle maximizer - soma medication picture

Popular Posts