Pages

Support Penaja

Sunday, September 11, 2011

Kalau tak beli mainan.. saya sambung merokok semula.. kata budak berusia 4 tahun dari Indonesia yang terkenal kerana videonya merokok di usia 2 tahun

Posted by mykhalis On 3:01 PM 8 comments



Ardi Rizal 4 tahun merupakan seorang kanak kanak yang menggemparkan dunia kerana videonya tersebar. Gaya menghisap rokok macam orang dewasa dan ketagihannnya yag luar biasa di usia seawal 2 tahun menyebabkan Ardi Rizal menjadi icon kanak kanak yang rosak.


Khalis sebenarnya laparr.. so, malas nak terjemahkan untuk korang... hehe.. tapi Ardi Rizal yang kini telah berhenti merokok berkata pada seorang wartawan,, dia akan kembali merokok kalau permintaannya untuk mendapatkan permainan ditolak oleh keluarganya.



Bergaya ala ala hero hindustan buncit. RajniKhan, kelihatan semakin gemok.. mungkinkah betul orang cakap rokok boleh menguruskan?

Berita panjang dan benar di dailymail


8 comments:

nk tau, mak pak dia bangga ke or malu?

@KhaiRin tu kalau dah smpai stu dunia ..haishhhh..kompom bangga la tu...cepatla anak dia go cam tu..rosak2x.. hehehe terover plak><

pas ni ramai ibu bapak suh anak merokok muda2..leh jd popular..kih kih kih

rosak dah budak ni...
siap boleh ugut2 lagi mak bapak dia!

pergh..gaya nak gangster je

a'ah memang rokok boleh menguruskan..
tapi banyak penyakit timbul kalau
merokok

merokok tu kan punca banyak penyakit..
bila da berpenyakit,sebab tu badan kurus..

tapi yang ni makin gemok,no komen..hehe

takut sgt dgn ugutan nk merokok semula..jd mak bapak tu cube la strict cket..pang je anak degil camtu

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...