Pages

Support Penaja

Thursday, September 15, 2011

Gambar lawak :Sila jelaskan apa yang berlaku

Posted by mykhalis On 2:39 PM 7 comments

Kata orang pandai pandai.. sekeping cerita membawa seribu makna.. Tapi kalau korang tengok gambar ni.. apa maknanya? apa ceritanya..







ada sebarang idea???



7 comments:

xsenonoh betul gmbr tgk 'ek 'ek tu

tak tau nak jelas camne...nampak bodoh je semua gambar2 ni!

yg kat laut tu amenda? rumpai laut ke?

satu je penjelasanya.."cuak aku bro.."

apa yang kat ombak tu...seramnye

@cik sakdi btul2x..huhuhuhu..seram tgk yg kat ombak tu..len macam jewk~

yg kat laut tu apa??tapi pic pokcik tu sgt kewl!!

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...