Cerita lawak : Suatu hari di dalam kelas


 
Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan perhatian.

1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa. Ustazah pun tanya soalan

"Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?".

Takde sape jawab. Ada ar sorang budak laki kat belakang Aminah tu jahat sikit.

Dia pun cocok bontot Aminah dengan jarum, Aminah pun menjerit "MAK!!"

Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik.

Ustazah tanya lagi soalan.

"Sape pencipta alam dan segalanya?"

Budak tu cocok lagi ngan jarum,Aminah pun menjerit "YA ALLAH!!"

Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik.

Pastu ustazah pun tanya lagi soalan.

"Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?"

Budak tu cocok lagi.

Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata "Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap!!"

Ustazah tu terus pengsan..




Comments

dill said…
saye pun bleh pensan kot. haha!

dill.
MFI said…
hahaha..tak trill la ustazah tu..baru skit da pengsn
Lelaki Godang said…
ada jugak lelaki suka cocok bontot org. haha
Luv Me Cinta said…
siot je budak lelaki tu hahaha!!
cik sakdi said…
wahahaha lawak la, ustazah kene kuat mental la. haha
Anonymous said…
ativan price ativan side effects metallic taste - ativan gel
Anonymous said…
ambien without prescription ambience mall gurgaon pvr contact number - what does ambien cost
Anonymous said…
valium drug valium pharmacy - valium sale online india
Anonymous said…
valium generic generic valium best - little blue pill valium
Anonymous said…
buy diazepam online buy diazepam online no prescription usa - buy cheap diazepam online no prescription
Anonymous said…
buy diazepam how to buy diazepam online usa - best place buy diazepam usa
Anonymous said…
buy xanax online much does generic xanax cost walmart - buy xanax from india
Anonymous said…
order ativan online buy lorazepam online mastercard - uses of ativan 2mg
Anonymous said…
buy diazepam diazepam side effects constipation - diazepam side effects cats
Anonymous said…
buy diazepam buy diazepam from usa - diazepam 10 mg beipackzettel
Anonymous said…
valium diazepam diazepam dosage vs alprazolam - diazepam psychoactive drug
Anonymous said…
diazepam no prescription needed diazepam generic name - side effects of diazepam suppositories
Anonymous said…
buy ativan ativan vs xanax high - what is the regular dosage of ativan
Anonymous said…
buy xanax purchase xanax no prescription - purchase xanax online overnight

Popular Posts