Pages

Support Penaja

Friday, September 16, 2011

Cerita lawak : Suatu hari di dalam kelas

Posted by mykhalis On 10:39 PM 21 comments


 
Aminah adalah sorang budak pompuan yang malas dan tak pernah tumpukan perhatian.

1 hari kat kelas agama,dia tido je cam biasa. Ustazah pun tanya soalan

"Sape orang yang patut kita hormati dan sayangi?".

Takde sape jawab. Ada ar sorang budak laki kat belakang Aminah tu jahat sikit.

Dia pun cocok bontot Aminah dengan jarum, Aminah pun menjerit "MAK!!"

Ustazah pun puji Aminah sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik.

Ustazah tanya lagi soalan.

"Sape pencipta alam dan segalanya?"

Budak tu cocok lagi ngan jarum,Aminah pun menjerit "YA ALLAH!!"

Sekali lagi ustazah puji dia sebab bagi jawapan yang betol.

Aminah sambung tido balik.

Pastu ustazah pun tanya lagi soalan.

"Apa yang patut sorang isteri ucapkan pada suami setiap kali sebelum tidur?"

Budak tu cocok lagi.

Tapi kali ni Aminah bengang dan dia kata "Ko cocok bontot aku pakai benda tu lagi siap!!"

Ustazah tu terus pengsan..




21 comments:

saye pun bleh pensan kot. haha!

dill.

hahaha..tak trill la ustazah tu..baru skit da pengsn

ada jugak lelaki suka cocok bontot org. haha

siot je budak lelaki tu hahaha!!

wahahaha lawak la, ustazah kene kuat mental la. haha

ativan price ativan side effects metallic taste - ativan gel

ambien without prescription ambience mall gurgaon pvr contact number - what does ambien cost

valium drug valium pharmacy - valium sale online india

valium generic generic valium best - little blue pill valium

buy diazepam online buy diazepam online no prescription usa - buy cheap diazepam online no prescription

buy diazepam how to buy diazepam online usa - best place buy diazepam usa

buy xanax online much does generic xanax cost walmart - buy xanax from india

order ativan online buy lorazepam online mastercard - uses of ativan 2mg

buy diazepam diazepam side effects constipation - diazepam side effects cats

buy diazepam buy diazepam from usa - diazepam 10 mg beipackzettel

valium diazepam diazepam dosage vs alprazolam - diazepam psychoactive drug

diazepam no prescription needed diazepam generic name - side effects of diazepam suppositories

buy ativan ativan vs xanax high - what is the regular dosage of ativan

buy xanax purchase xanax no prescription - purchase xanax online overnight

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...