Video rakaman pemimpin parti pembangkang tersebar.

Kanada,March 24 :  penumpang-penumpang di seluruh dunia terkejut apabila syarikat penerbangan di negara ini menggunakan scanner tembus nampak semua. Scanner ini mendapat bantahan dari seluruh penumpang-penumpang yang merasakan hak mereka tercabar.

Menurut seorang gadis suci dalam debu, Iani Jareie  berkata" kejadian ini buat saya malu.. saya rasa hina kerana penjaga scanner adalah lelaki tua!! Mengapa bukan mereka yang ganteng?'

Sehingga kini tiada ulasan dari Menteri Dalam Negeri Kanada mengenai hal ini. Tunjuk perasaan besar-besaran mungkin diadakan sedikit lagi oleh pembangkang, diketuai oleh ketua mereka Rosalinda Ayamour  45 tahun  kerana kerja mereka membangkang,takde yang tak bangkang selain bangkang belaka. Ketua pembangkang yang bersih dari dakwaan seks dipetik berkata  "semua ini adalah cubaan kerajaan Kanada untuk mendapatkan bentuk badan saya yang tidak buncit"

Berikut adalah tayangan video pemimpin kuat parti pembangkang itu.

Entry mengantuk dari Khalis..

Comments

saya YANA said…
poyonye alasn suci dalam debu tu.. hahaha...
mykhalis said…
hahhaa..bila nak bagi alasan 1001 cara..kan?
hahaha..mcm boleh relate dgn k'daan skrg je. :D
azi nur said…
xtau dah sape betul sape salah sekarang..pusingg lorh @_____@
sarah mohamad said…
kehkeh. suci dalam debu yg tak tahan. hiks.
mykhalis said…
@Muhamad Zaki Zafiryke..takde kaitan dengan hidup atau mati tau..hehe
mykhalis said…
@azi nurkite jgn susah2 fikir.. kbenaran akan terbukti juga
mykhalis said…
@sarah mohamadkhalis salah statement ke?huuuu
Puan Kutu said…
amboi tua taknak.ganteng aja mau..bkn suci dlm debu..debu dlm lumpur adalah..:)
Ibnushukran said…
prempuan last mcm ske j video dia bogel..hhaha
Anonymous said…
Sampai macam tu sekali perempuan obesiti tu mengamuk. Ahaha.
amny.. said…
ahhahaha..mngarut sungguhlaa

Popular Posts