Lelaki gila seks di simbah air panas

Malas nak cerita banyak.. Jom tengok!!  Walaupun sebenarnya Khalis tak salahkan lelaki sebab ini salah perempuan tue..

Camne?rasa rasa salah sape?

Comments

adwafarahin said…
haihh mcm2 la kan..due2 salah kot
Pakcoh said…
bodo nye pompuan.. nak keje yang pakai seksi tapi takut kene cabul.. apa punya otak la ni..
tu namanya bodoh.. lagi nak cakap laki gatal.. gua harpa mangsa raba gua perlu tau kenapa lelaki bertindak sedemikian..
Amirrah Zawani said…
no comment.. sendiri mau ingat la bila dah kerja mcm tu..
Kalau ikan segor ditayang depan idong kucin,kalau tak diteghokam pon koghang2nyer diciumnyer juger.Kecuali ler yg ditayang tu ikan masin....ditengok dek demer pon tidak.Masing2 kener kawal ler dighi sendighi.Dalam kes ini,keduer2nyer tak betoi pader pendapat teman.
mykhalis said…
@adwa mmg dua dua salahpun...
mykhalis said…
@pakcoh hehhe..tya dia,,jgn tya khalis
mykhalis said…
@roy saya polis sebenarnya..hehe
mykhalis said…
@amirrah pesanan ikhlas nie..nnt khalis sampaokan
mykhalis said…
@cicit stuju sangat2
Kairil said…
bodoh nk mampos pnya pmpuan...tetek mcm nk tersembul keluar marah org plak kena cabulllptut org mcm tu mamat tu rogol je...pthuuii...
ROJAK said…
apa yang laki tu buat kat dia? dia sendiri berpakaian macam tu

Popular Posts