Meninggal kerana tercekik makanan dalam kapal terbang dan kekasihnya duduk di sebelahnya selama 9 jam

Robert Rippingale choked to death while eating an in-flight meal

Cuba bayangkan.. korang naik kapal terbang bersama orang tersayang.. dalam kapal terbang dihidangkan makanan, dan tiba tiba pasangan korang tercekik makanan dan meninggal dunia. Kapal terbang tidak dapat mendarat segera kerana sedang melalui lautan yang luas. Perjalanan yang bukannya singkat..

Apa yang korang lakukan? Dan perjalanan yang sepatutnya menemukan anda dengan keluarga kekasih anda berakhir dengan tragedi.

Inilah yang terjadi pada sepasang kekasih yang sedang terbang dari Singapore ke Aucland.. Perjalanan yang mengambil masa 11 jam di kejutkan apabila Robert Rappingale tercekik makanan yang di hidangkan dan kekasihnya Vanessa prechacul yang berada di sebelahnya cuba mendapatkan bantuan.. namun sudah terlambat..

Inilah perkhidmatan syarikat penerbangan yang digunakan..

Menurut Vanessa, pada mulanya, selepas Robert memakan hidangannya, badannya menggelatar.. dan dia sangkakan Robert sedang ketawa.Namun apabila melihat mata yang terbeliak dan muka yang semakin kebiru biruan Vanessa terus menjerit. seorang doktor dan dua orang nurse cuba membantu..

Hmm.. Berhati hatilah ek..musibah datang tana di duga

berita secara detail di Dailymail

Comments

Cik Asma BLuppy said…
sedih nye kekasih mati depan mata... waawaa..
dear anies said…
dia lupa bc doa mkn kot
lisa lis said…
huhuhuhuhuhuhu..sedihnya... kalau kita.. meraung kot~
Cik Tomei said…
....kalau ajal dah tiba
kiTA seMUA samA said…
nangis sepanjang perjalanan,,,ketawa sorang2,,,jerit!!!,,hii

Popular Posts