Pages

Support Penaja

Sunday, September 4, 2011

Iklan terbaru K-Y

Posted by mykhalis On 12:03 PM 5 comments


Pernah dengar nama K-Y? tak cam? tapi kalau di tambah perkataan Jelly di belakangnya? haaa.. dah tau?


K-Y jelly atau nama terkenal di Malaysia dengan panggilan pelincir Saiful Bukhari telah mengeluarkan iklan terbaru mereka. Kalau namanya pelincir,. kompom la pasangan tak normal atau nama hinanya gay/ lesbian yang menggunakan produk ini.


Kali ini mereka mengeluarkan iklan yang menggunakan pasangan lesbian menjadi model iklan. Kenapa Khalis tolong promosikan K-Y ni ek? sebab ramai tak tahu K-Y ni produk tak senonoh.. yerla,, nanti nampak kat pasaraya, nampak pembungkusan cun je beli,, ingatkan perfume ke.. tak caya cuba tanya budak budak kecik..selalu tanya benda benda camni.. dah segan nak menjawab.. ye tak?


5 comments:

hmm...gulppp...ada kew kluaran ni kat malaysia???? tnya jer nih.. >< kalau ada..haishhhhhhh ................

wtf??? risau kalau ada golongan songsang tengok video ni..

mcm2 la kes saipul..xpsl2 tuala good morning pn jd mhl.haha.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...