Iklan terbaru K-Y


Pernah dengar nama K-Y? tak cam? tapi kalau di tambah perkataan Jelly di belakangnya? haaa.. dah tau?


K-Y jelly atau nama terkenal di Malaysia dengan panggilan pelincir Saiful Bukhari telah mengeluarkan iklan terbaru mereka. Kalau namanya pelincir,. kompom la pasangan tak normal atau nama hinanya gay/ lesbian yang menggunakan produk ini.


Kali ini mereka mengeluarkan iklan yang menggunakan pasangan lesbian menjadi model iklan. Kenapa Khalis tolong promosikan K-Y ni ek? sebab ramai tak tahu K-Y ni produk tak senonoh.. yerla,, nanti nampak kat pasaraya, nampak pembungkusan cun je beli,, ingatkan perfume ke.. tak caya cuba tanya budak budak kecik..selalu tanya benda benda camni.. dah segan nak menjawab.. ye tak?


Comments

lisa lis said…
hmm...gulppp...ada kew kluaran ni kat malaysia???? tnya jer nih.. >< kalau ada..haishhhhhhh ................
MFI said…
wtf??? risau kalau ada golongan songsang tengok video ni..
mcm2 la kes saipul..xpsl2 tuala good morning pn jd mhl.haha.
Awan Biru said…
Pengaruh luar memang kuat.

Popular Posts