Gosip Fiffy Natasya Buka Tudung Kerana Kejar Glamour

Fiffy Natasya sebelum ini dikatakan seorang wanita yang bertudung. Namun, sejak popular dia sudah tidak bertudung lagi. Dakwaan Fiffy sudah tak bertudung timbul kerana pada usia lapan tahun, dia pernah bertudung ketika menyertai kumpulan Wardah dan mengeluarkan tiga buah album kerohanian dan doa.


“Hakikatnya, dalam kehidupan sebenar, saya memang tidak bertudung. Cuma kebetulan ketika zaman kanak-kanak saya pernah memakai tudung kerana terlibat dalam projek lagu-lagu kerohanian.



“Saya tidak perlu hipokrit dan mengakui saya tidak bertudung. Jadi dakwaan yang mengatakan saya membuka tudung semata-mata untuk menceburi bidang seni adalah tidak betul,” katanya



Pelakon yang semakin dikenali selepas membintangi drama popular Vanilla Coklat di TV3 ini berkata, dia tidak mahu merunsingkan fikirannya dengan apa pun pandangan atau kritikan orang ramai kerana dia sentiasa peka terhadap gerak-gerinya.



“Saya tidak kisah apa juga orang hendak cakap tentang saya kerana saya tahu apa yang dilakukan sentiasa berada pada landasan yang betul serta dipantau oleh ibu bapa.



“Tidak bertudung bukan bermakna saya berkelakuan liar atau nakal. Saya jarang keluar bersiar-siar kecuali dengan keluarga jadi rasanya tidak timbul isu yang boleh mengaitkan saya dengan kontroversi atau perkara-perkara negatif,” katanya.



Kini Fiffy masih lagi belajar di kolej SEGI dalam jurusan Farmasi. 


Comments

Raden said…
"saya tahu apa yang dilakukan sentiasa berada pada landasan yang betul"



adoi..lawak lah
Anonymous said…
tidak semua parent tu pandai dan aware akan keIslaman dlm keluarga ... contoh mereka sendiri tidak islamik .. jadi bagaimana anak2 tu tahu di landasan mana mereka berada .. parent sendiri tidak tahu apa itu Islam .. adakah dgn tidak berkelaluan liar dan duduk rumah dikira sudah Islam ... sungguh sedih..

Popular Posts