video rekaan menjatuhkan ustaz azhar idrus

Nampaknya sekarang Ustaz Azhar menjadi tumpuan utama. Sekarang beliau difitnah dari segenap penjuru. Bermula dari pertikaian ilmunya, fitnah ditangkap basah, sekarang fitnah dalam bentuk video pulak.

Khalis kongsikan video ini kerana takut ada pihak yang terpedaya dengan fitnah terbaru ini.

nampak tak? kat sni telah diulang2 dan diambil keratan dalam kuliah UAI mengenai "ustaz anjing" dan ulama Umno pun memberi ulasan.. tapi rupanya, dalam kuliah sebenar kita boleh kita faham kenapa Ustaz Azhar Idrus menggelarkan ustaz anjing.

nampak tak? fitnah tidak berhenti2 akan dikeluarkan.. Semoga yang memfitnah memohon maaf kepada ustaz.. besarnya dugaan..sampai bila agaknya fitnah ini akan berlanjutan?

Comments

Anonymous said…
sape yg 'bodo' mmg ikut je kata2 pemfitnah. sukati je potong part2 mcmtu. bila ust dh disogok duit mcmtu la.
astagfirullahhalazim....sy pun xpaham kenapa la ada org nk fitnah UAI ni, sy mmg slalu dgr mana2 ceramah UAI dr youtube, sume ceramah beliau mudah difahami, dan amat dkt di hati pendengar...respon yg sy tgk dr kelompok hadirin pun suka dan trhibur..dah makin ramai ank2 muda berjinak2 dgr ceramah ugama krn ada ustaz2 yg pandai menyentuh hati ank2 muda kita...xbyk sikit masuk jugak lah ilmu agama dlm jiwa budak2 ni...inilah yg dikatakan akhir zaman apabila fitnah berleluasa kn?...Ya Allah,lindungilah hambamu ini...
Anonymous said…
care die menghukum mcm care org kristian meyesatkan umat islam.. ambik satu ayat diri alquran pastu wat mcm2 andian... bercakap tak selidik... do...
Anonymous said…
ustaz azhar ni selmaber jek dia nak kafirkan orang... nak maki2 orang lain macam dia jek sorang pandai agama... aku mmg dah hilang respek orang macam nie...
mykhalis said…
siapa yg dia kafirkan?che kabo? ceramah dia kat mana? siapa yang dia kafirkan?
hanz png said…
takde telo geng anonymous ni,rasa pelik tengok mereka ni fitnah UAI dengan macam2 gelaran. hello UAI ustad terpelajar dan bermaruah bukan macam ustad umno tahu bodek saja tegur tak berani. tak payah layan la khalis dengan diaorang ni,buat semak kepala otak saja...dulu saya selalu baca blog si obe, serius bodo tu, tapi dah jumpa blog khalis, rasa menarik lagi blog khalis.semoga khalis dapat kekalkan gaya penulisan khalis yang menarik.
no name said…
Fitnah dajjal akhir zmn,sedara dajjal kot

Popular Posts