Pages

Support Penaja

Wednesday, January 4, 2012

Kembar tapi lain tahun

Posted by mykhalis On 3:56 PM 3 comments

Bila baca ni pun dah faham ye tak? Kebiasannya kembar akan mempunyai jarak masa. Jadi, nak dijadikan cerita abang lahir sebelum masuk 1hb, adik lahir bila dah 1hb. Kalau terjadi kat Khalis biarla samakan je tahun budak2 ni.. bukan apa..keliru gile nanti..senang pun senang bila dah sebaya..

Tapi ini kira ok.. camne kalau tak kembar tapi lahir tahun sama? ini terjadi pada kawan sekolah Khalis.. Akak lahir bulan 1.. adik lahir bulan 12.. wahaha.. bapaknya tak menyempat mak habis pantang gamaknya.. Tapi dah rezeki la katakan.. ye tak?

 Kisah yang kembar kat atas terjadi di Minnesota, US dan bukan mereka sahaja rupanya,, ada pasangan lain juga mengalami kisah yang sama iaitu di Buffolo..

Darryl Humenny dan Stephanie Peterson bersama Beckett dan Freya

Brighid dan Thomas Rosputni bersama putra kembar mereka, Ronan dan Rory
tak sabar rasanya nak cari Sayf Muslim adik tahun ni..

3 comments:

semoga sayf muslim dapat adik cepat2,huhu.
amin

masa aku sekolah dlu ada kawan aku mcm nie gak Abg lahir bulan 1 adik lahir bulan 12. Nama Abg Azam nama adik Azim. Badan abg besar, badan adik kecik, Abg x pakai spek, adik pakai spek.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...