Makhluk bernama Anon/ Trevor

adakah setiap anon merasakan diri mereka seperti ini???
 Rasa nak gelakpun ada.. tadi dalam komen Khalis ada baca sorang pengomen yang takde telor(anon) telah mengatakan.. jangan buat pasal dengan blog serius.. kalau buat pasal nanti juta-juta pengomen Obe akan datang maki hamun..

sebenarnya loser camni.. gaya cakap berdegar2..tapi pengecot..

Aduhh.. kesian betolla.. Buat peminat Obefiend.. dia cari hidup dengan menjadi blogger.. dah jadi tanggungjawab dia cari rezeki menyara anak bini dengan menulis blog.. even dia tulis meleis, serbanistas.. dia menganjing ke apa ke.. itu cara dia cari rezeki..Khalis berblog kerana keseronokan dan isi masa lapang..tapi tak bermakna takde cita-cita untuk cari makan dengan berblog.. tapi kalau aku tutup blog.. memang tak lapar la perut ni.. Aku ada CC.. ada ada bisnes mee kuning, InsyaAllah, ada kedai makan sendiri sebelum hujung tahun ni.. even aku ada cuba menulis untuk majalah Ana Muslim walaupun ditolak..huuu.. tapi aku memang ada banyak masa terluang.. so, kalau kerana berblog nak maki hamun sebagai peminat memang tak berbaloi kot..

Sebab setakat ni, kalau Obe sound kat blog ni dia guna profile dia.. bukan guna peminat yang takde telor jadi Anon atau jadi Trevor.. muka sendiri pun tak berani nak guna lagi nak kutuk2.. aduhh..Kepada pembaca, blog ni boleh diganti sekelip mata sahaja.. Lagipun kalau aku nak kutuk Obe aku guna blog rasmi ni.. blogslucumenarik.. kalau aku komen kat blog dia aku guna nama aku.. profile aku..takde maknanya nak berselindung disebalik nama palsu.. ada faham anon?

Blog ni income takdela banyakk.. tapi setakat ni ada jugak aku wat contest kat pembaca.. aku hargai jugak pembaca aku..

Hmm.. udahla.. blogserius is serius bisnes,, blogslucumenarik is lucu and menarik bisnes ok?

Comments

Fahmi Ismail said…
Setuju tu Khalis...blog Obe ka, blog Sah tak sah ka, dua2 aku layan..sebab ada informasi dan kadang-kadang tu ada jugak yang seksi (sampai bini aku tegur dan marah)...kadang-kadang tengok jugak, tapi tutup cepat-cepat..jadi diri sendiri dan tak usahlah berselindung dengan nama 'Anon'
AKoNGz said…
Blogserius ialah negara dia sendiri. Rakyat2 jelata dia mempertahankan raja dia.

Harap2, attitude tu jugak lah yg rakyat2 cyber tu ada dalam dunia reality untuk pertahankan negara
Anonymous said…
"even aku ada cuba menulis untuk majalah Ana Muslim walaupun ditolak"

kah kah kah kasihan sama lu lah brother!

x boleh tiru obe jangan tiru lah. jadi diri sendiri. okay?
mykhalis said…
dah tu agak2 ko jadi sape ek anon? kenapa? obe ada cuba untuk menulis untuk Ana muslim jugak ke? ada ke?adesss
Anonymous said…
hahaha
chill bro..x sume anon cmtu
gua akn slalu support lu beb

Popular Posts