Perempuan yang berak di tengah pasaraya

memang gila tak senonoh betolla..tak tahan bebeno dah ke?

Comments

ArulchelseA said…
gila lah..dah tk thn sgt ke..kih kih kih
naqib faiz said…
HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHA
is_isaac said…
ish! jijik giler! haha
aizuddin said…
supermarket tu xde tandas kot....haha (sume supermrket xde tandas exc. tesco,giant, cfour)
Anonymous said…
time dia berak tu..ada lagi menerannya..ak tngok video ni ptg tdi.terus x lalu nk makan..siot betul..tpi at least dia memang tahu malu la jgak..sebab sblum dia berak,dia ada usha sekeliling dia..cuma nasib x baik,x sedo blkg tu ada cctv...klu tngok ni..memang dia x tahan sgt2 dh,taik pn lembik ja..dia cirit la tu.

Popular Posts