Wanita israel menyokong perempuan Mesir berbogel

Apa yang nak diherankan.. ye tak? Memang kalau perkara gila dan bangang camni mesti diorang sokong punya..

Orang yahudi mengambil kesempatan dengan kontroversi yang melanda Aliaa apabila menjalankan kempen menyokong aktiviti berbogel atas nama kebebasan bersuara.

Khalis mengikuti perkara ini di beberapa tabloid di Britain yang kebanyakan pongomen memberi sokongan pada Aliaa dan mengecam orang mesir yang membantah perbuatan berbogel ini.

tak tahulah gambar ini atau ada lagi.. tapi kalau betul sokong.. che gambar bogel sorang sorang.. ini reramai belakang kain rentang.. boleh la.. sewel jew..

Comments

KhaiRin said…
yg x baik tu cpt je org menyokong
is_isaac said…
tk paham, kenapa mesti berbogel, cam xde cara lain nak buat..pelik tul..
Paradise Gal said…
ape benda lah ni. haiwaniyah sungguh. huh

Popular Posts