Pages

Support Penaja

Monday, November 21, 2011

Wanita israel menyokong perempuan Mesir berbogel

Posted by mykhalis On 5:49 PM 3 comments

Apa yang nak diherankan.. ye tak? Memang kalau perkara gila dan bangang camni mesti diorang sokong punya..

Orang yahudi mengambil kesempatan dengan kontroversi yang melanda Aliaa apabila menjalankan kempen menyokong aktiviti berbogel atas nama kebebasan bersuara.

Khalis mengikuti perkara ini di beberapa tabloid di Britain yang kebanyakan pongomen memberi sokongan pada Aliaa dan mengecam orang mesir yang membantah perbuatan berbogel ini.

tak tahulah gambar ini atau ada lagi.. tapi kalau betul sokong.. che gambar bogel sorang sorang.. ini reramai belakang kain rentang.. boleh la.. sewel jew..

3 comments:

yg x baik tu cpt je org menyokong

tk paham, kenapa mesti berbogel, cam xde cara lain nak buat..pelik tul..

ape benda lah ni. haiwaniyah sungguh. huh

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...