Makcik kantoi layan XXX di CC

Salah satu pandangan negatic kepada CC ialah betapa line clearnya untuk melayan bahan lucah.. Kalau macam di CC Khalis.. kebanyakan costumer dah tahu apa yang Khalis akan lakukan pada mereka yang hati kering ini. Walaupun melalui sistem, kita boleh wat tapisan..tapi kalau dah namanya gila seks.. tetap akan cari jalan jugak.. betul tak?

Salah satu peringatan yang Khalis tampal di kedai ialah berbunyi begini.

"Sila layari laman web lucah kalau anda mahu no komputer anda disebut kuat kuat" dan setakat ni adalah 5 6 orang yang Khalis jerit nama komputer ni.. takpela hilang pelanggan dari datang suei ye tak? Bukan apa.. kalau dibiarkan, mereka akan ajak member2 diorang untuk join sekaki.. Kebanyakan yang tengok biasanya adalah remaja remaja.. malahan orang tua pun ada.. dan diorang ingat Khalis takkan berani sebut kuat kuat..

tapi gambar makcik kantoi ni bukan kat CC Khalis tau..





makcik2.. kot ye pun janganla kat CC..malu dek orang je

Comments

ArulchelseA said…
cuak aku bro..kih kih kih
is_isaac said…
lame x gi cc, biasa gi cc copy movie baru je, haha..
KhaiRin said…
makcik tu da sangap...hahahah
Yana said…
adoii...wt malu jer...

Popular Posts