Produk gila untuk menyerlahkan kelakian anda

OK.. rasa tak cukup lelaki? sila cari barang ni dan guna..nescaya kelakian anda cukup hebat.. ada orang kutuk Justin Bieber 30 saat je dah dapat anak.. itulah namanya Super Sperm..wahaha.. baru 30 saat.. kalau buatnya 30 minit?mau kembar 9 pompuan tu.. lawak je..

bulu dada palsu

t-shirt imej ketak ketak

sleeve tatoo palsu

topeng bermisai dan berjambang
 dan paling hebat untuk anda yang rasa tak cukup kelakian macam Trevor adalah yang bawah bawah ni..dan Khalis rasa memang Trevor guna mende ni.. sbb dia takde batu..wahahha











huhh.. tak ke gila namanya.. Trevor Trevor.. malu kalau mak ayah tahu..

Comments

are din said…
gambar yg last tu tak leh bla dol..... huhuhu.....
is_isaac said…
xde mAKne nye nak pakai mende2 macam ni..cam sengal jek, haha
lisa lis said…
hahahahaha...trevor? kah3x.... cian trevor~ hadiahkan kat trevor pun bgus nih kah kah kah~

Popular Posts