Pages

Support Penaja

Sunday, November 20, 2011

Nasihat yang terbaik..

Posted by mykhalis On 1:46 PM 5 comments

Kalau ruangan soal jawab kat Malaysia ni terutama di Hmetro benda yang sama je kita baca.. contohnya

1- Terlanjur dengan A, tapi nak berkahwin dengan B.. patut tak bagitau
2- Berkenalan dengan suami orang, dan terlanjur.. nak kahwin ke tak
3- Kekasih ajak ringan ringan.. takut.. patut teruskan hubungan atau tak
4- Suami lebih utamakan keluarga sendiri.. rasa terasing..apa perlu lakukan
5- Masih UPSR, tapi ada lelaki(budak lelaki) meluahkan rasa cinta.. dia bertanggungjawab.. patut terima tak
6- Mempunyai kekasih/tunang yang sangat baik..tapi tak sembahyang.. camne nak wat

Haa.. camnilah kebiasaannya persoalan.. terlanjur.. cinta.. tak thrill..che tengok omputih punya problem

kenapa la si suami leh jadi camni..

5 comments:

pulak dah !
tak dapat nak tolong bab ni ! hahaha

Kui kui kui...
Suami tak dot dot dotlah tu.

cuak aku bro...kih kih kih kih

jawapannya knock je ke?hahaha tak boleh blah

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...