Nasihat yang terbaik..

Kalau ruangan soal jawab kat Malaysia ni terutama di Hmetro benda yang sama je kita baca.. contohnya

1- Terlanjur dengan A, tapi nak berkahwin dengan B.. patut tak bagitau
2- Berkenalan dengan suami orang, dan terlanjur.. nak kahwin ke tak
3- Kekasih ajak ringan ringan.. takut.. patut teruskan hubungan atau tak
4- Suami lebih utamakan keluarga sendiri.. rasa terasing..apa perlu lakukan
5- Masih UPSR, tapi ada lelaki(budak lelaki) meluahkan rasa cinta.. dia bertanggungjawab.. patut terima tak
6- Mempunyai kekasih/tunang yang sangat baik..tapi tak sembahyang.. camne nak wat

Haa.. camnilah kebiasaannya persoalan.. terlanjur.. cinta.. tak thrill..che tengok omputih punya problem

kenapa la si suami leh jadi camni..

Comments

nelly said…
pulak dah !
tak dapat nak tolong bab ni ! hahaha
R'ain said…
This is win. haha
Awan Biru said…
Kui kui kui...
Suami tak dot dot dotlah tu.
ArulchelseA said…
cuak aku bro...kih kih kih kih
Luv Me Cinta said…
jawapannya knock je ke?hahaha tak boleh blah

Popular Posts