Sasha Grey kini seorang guru

SILA JANGAN GOOGLE NAMA INI!!!AMARAN KERASSSS.


Kembali pada cerita asal..Merupakan bekas pemenang AVN dalam kategori " Best A**l S**", Sasha Grey yang memulakan kerjayanya seawal usia 17 tahun kini telah insaf.. Kerana agaknya dah puas melawan ribuan lelaki.. kini Sasha Grey diberi tanggungjawab sebagai seorang guru.


Kini beliau telah "bertaubat" dan menceburi bidang pendidikan.  Baru-baru ini dijemput menjadi guru membaca bagi kanak-kanak di Emerson Elementary School di dalam program "Read Across America" iaitu saru program amalan membaca sepanjang hayat.  Kini dia ialah Cikgu  Fasha  Sasha Grey.
Selamat Pagi Cikgu
Memandangkan sejarah silamnya yang hitam itu tidak hairan ibu bapa kanak-kanak di sekolah itu marah-marah atas kehadiran Cikgu Sasha.  Dah macam tak der orang lain untuk dijadikan teladan.

Oh ! ahhh ! Blackberry
Namun Sasha Grey tidak ingin mengalah dan tunduk atas tekanan.  Menurut kenyataan yang dikeluarkannya :
"I am an actor. I am an artist. I am a daughter. I am a sister. I am a partner. I have a past that some people may not agree with, but it does not define who I am". 

"I will not live in fear of it. To challenge non-profit education programs is an exercise in futility, counter-productive and anti-educational". 

so, adakah satu hari nanti kita akan mengangkat wanita sebegini sebagai idola kita atau anak anak kita? oHH.. dah ada ke? nampaknya tunggu masa sahaja kita akan saksikan kehadiran pelakon lucah pertama made in Malaysia..

Comments

dear anies said…
ada je pelakon lucah cuma tersembunyi di belakang camera
alamak ter"google" pulak, camne nih???
lisa lis said…
jap lagi nk try google~ hehehehe><
Laila said…
sebenarnya aku tak faham. kenapa nak menilai orang dari latar belakang silamnya.

kalau dah berubah kenapa nak ungkit perkara-perkara lama?

siapa yang tiba-tiba lahir di dunia ini terus jadi perfect?

secara serius aku tak faham perenggan akhir kau yang seakan sarkastik (atau memang sarkastik) terhadap ex-pornstar ini.

seriusly..c'mon.
sufi_sweet43 said…
menurut sorg hamba Allah, dye prnh jgk 'nakal2' dulu..tp dye bagi amaran..jgn jadikan alasan jadi 'nakal' sbb nak bg pgjran untuk org lain..

Popular Posts