Perempuan tattoo seluruh belakang badan kerana minat Twillight

Jujurnya.. Khalis lebih suka Vampire Diaries ataupun true blood dari Filem vampire bersinar ni. Malah, cuma tengok filem yang pertama je.. yang lain semua tak tergerak hati nak tengok..

Tapi kalau takde peminat..takkanla filem ni leh wat sequal.ye tak? mcam jugak Justin bieber.. kalau semua benci, sape yang nak beli album.. Diri kita sendiripun bukan semua orang sayang.. mesti ada yang bengkek.. macam Trevor..



giloss. tak sakit ke ek?? dahla muka edward je yg real.. kristin tak samapun..

Comments

Zara said…
hmmm~ bes sgt ke twilight 2 sampai nak mencacah bagai...
ish3~
is_isaac said…
takde sakit,cari sakit! sengal nye lah, haha
soooooour said…
da tua nak meninggal...g tatu badan lg..LOL
te nye mmg best..tp xde la gilo smpai nak tatu kat bdan cenggini..ish2

Popular Posts