Pages

Support Penaja

Sunday, November 13, 2011

7-11 jual G-string?

Posted by mykhalis On 10:22 PM 3 comments

sebenarnya.. Khalis ada tengok beberapa iklan yang kedai 24jam memang ada jual pakaian dalam. Yerla.. ada orang bekerja seharian..malah tak dapat balik kerja kerana mengejar dateline..boleh diorang beli je selai yang baru.. ye tak?

Tapi, mujurlah 7-11 kat Rompin ni takde jual lagik.. kalau ada memang takde sape la sanggup nak beli.. segan ooo.. takkanla ada awek2 nak beli g-string kat 7-11?




memang sesuai sangat la g-string ni kat kaunter sebelahan tempat jual kondom..wahahaha

3 comments:

xmo bli la diragui kebersihannya hehehe

ala kat singapore, kalau cni mmg la takkan ade.

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...