7-11 jual G-string?

sebenarnya.. Khalis ada tengok beberapa iklan yang kedai 24jam memang ada jual pakaian dalam. Yerla.. ada orang bekerja seharian..malah tak dapat balik kerja kerana mengejar dateline..boleh diorang beli je selai yang baru.. ye tak?

Tapi, mujurlah 7-11 kat Rompin ni takde jual lagik.. kalau ada memang takde sape la sanggup nak beli.. segan ooo.. takkanla ada awek2 nak beli g-string kat 7-11?




memang sesuai sangat la g-string ni kat kaunter sebelahan tempat jual kondom..wahahaha

Comments

KhaiRin said…
xmo bli la diragui kebersihannya hehehe
mra said…
ala kat singapore, kalau cni mmg la takkan ade.

Popular Posts