Bengang kuat meniru.. buat peperiksaan di tengah gelanggang

Masa percubaan UPSR, seorang kawan Khalis memberi jawapan BI dengan membaling pemadam pada Khalis.. Atas pemadam tu ada jawapan A,B,C,D.. dan buat pertama kali dalam hidup, itulah BI last Khalis dapat A..wahahha

Masa SPM percubaan, Khalis dan beberapa orang kawan kawan buat isyarat batuk, ketuk meja dan usap kepala.. malas nak ajar,, sebab sekarang SPM kan? karang ada yang wat la pulak.. tapi keputusannya,,mantopp...hehe..

SPM pulak??huuu.. wat dosa je nak cerita,,tapi kan bagus kalau meja dijarakkan jauh lagi,,cam gambar kat bawah ni.. perghh.. mesti takde orang nak meniru..



kalau ada yang meniru lagi tak taula.. setakat taktik tulis atas pembaris tu zaman mak mak je wat..hehe..

Comments

are din said…
klu kat m'sia wat camnie tgh² padang .. mik exam tgh² hari buta .. mau terbako kulit .. tak fokus tuuu....
bapak r ;) hhhaaha.. konpem tak ley nk tiru nie..

Popular Posts