Beza antara lelaki dan perempuan bila marah antara satu sama lain..

True story sis..true story bro..

atas ni contoh je tau.. tapi memang kebiasaannya.. orang lelaki, memang tak boleh marah orang yang dia sayang.. kalau dia nak merajukpun mesti rasa bersalah..dan biasanya.. mereka tahu.. kalau diorang merajuk..bukannya ada orang nak pujuk..huu...

Comments

Roxanne said…
kebanyakkan mmg mcm tu..tapi ade kes terpencil,ape yg berlaku kt atas ni terbalik..ppuan yang byk beralah..;DD
Cik TeN10 said…
Ahaaa selalunya mcm ni la.. Tp kdg2 tu ade la jgak pujuk bila si dia merajuk.. Bg kata2 smngt time si dia tgh down etc.. Perempuan ni xde la kejam sgt.. Heee
CikSyazwaniAziz said…
erk..mcm terbalik jer....
mykhalis said…
@CikSyazwaniAzizmana ada terbalik..memang camni arr
mykhalis said…
@Cik TeN10itu down sbb orang lain..tapi kalau sesama takdene orang pompuan pujuk
Luv Me Cinta said…
realitinya kebanyakkan gurl akan lebih byk beralah trust me coz i'm gurl hihi~
lisa lis said…
@Luv Me Cinta btul2x... sekarang ni gurlz memang banyak beralah utk lelaki.. apa kes lelaki xnak beralah utuk perempuan??? huhuhuhuhu~

Popular Posts