Pages

Support Penaja

Monday, November 14, 2011

Beza antara lelaki dan perempuan bila marah antara satu sama lain..

Posted by mykhalis On 4:29 PM 9 comments

True story sis..true story bro..

atas ni contoh je tau.. tapi memang kebiasaannya.. orang lelaki, memang tak boleh marah orang yang dia sayang.. kalau dia nak merajukpun mesti rasa bersalah..dan biasanya.. mereka tahu.. kalau diorang merajuk..bukannya ada orang nak pujuk..huu...

9 comments:

kebanyakkan mmg mcm tu..tapi ade kes terpencil,ape yg berlaku kt atas ni terbalik..ppuan yang byk beralah..;DD

Ahaaa selalunya mcm ni la.. Tp kdg2 tu ade la jgak pujuk bila si dia merajuk.. Bg kata2 smngt time si dia tgh down etc.. Perempuan ni xde la kejam sgt.. Heee

@CikSyazwaniAzizmana ada terbalik..memang camni arr

@Cik TeN10itu down sbb orang lain..tapi kalau sesama takdene orang pompuan pujuk

realitinya kebanyakkan gurl akan lebih byk beralah trust me coz i'm gurl hihi~

@Luv Me Cinta btul2x... sekarang ni gurlz memang banyak beralah utk lelaki.. apa kes lelaki xnak beralah utuk perempuan??? huhuhuhuhu~

ping

There was an error in this gadget

yang best di sini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...